Weet iemand toevallig waarmee de Zara bezorgt? Met tnt? dhl? of gls? of een ander koeriersbedrijf? Ik kan het op hun site niet vinden. Als het namelijk met gls is dan bestel ik liever niks!
Hoe werkt levering aan huis? Als je gekozen hebt voor levering aan huis dan sturen we je een bevestigingsmail van verzending (zodra je bestelling het magazijn verlaat) en een e-mail met het volgnummer (met een link naar de website van het koeriersbedrijf). Ten slotte zal de transporteur via sms of e-mail contact met je opnemen om je te informeren over de levering van je bestelling. dit is wat ik vind op hun site en ik DENK dat het via selekt vracht gaat , is er geen winkel bij je in de buurt ? ik wil t evt ook wel ophalen in Rotterdam voor je en naar je toe sturen
Hier in Frankrijk kwam het met de UPS. Maar weet natuurlijk niet of ze overal dezelfde dienst gebruiken...
Oke met dhl...daarvan zit wel een servicepunt in de buurt voor het geval we niet thuis zijn. Ga gelijk de bestelling plaatsen! Bedankt!