Hee meiden, De oude opa van Senna (opa van mijn man), wil haar graag een roze driewieler geven voor haar 1e verjaardag. We hopen van harte dat deze beste man dit mee mag maken.... Nu zijn we (lees opa) op zoek naar een driewieler met duwstang, voorkeur in het roze, waar naast de trappers ook pedaaltjes opzitten. Of waarvan je de trappers stil kunt zetten als wij duwen. Als het kindje dus nog klein is, kan het de voetjes op de pedaaltjes zetten en kan ik duwen zonder dat de voetjes op de trappers mee moeten draaien. Bij veel fietsjes zie je ook dat de trappers bij het voorwiel zitten en dit is dus best ver weg. Voordat Senna hier bij kan is ze als wel 3! Hieronder een plaatje van wat ik bedoel: Maar de vraag aan jullie is. Wie heeft ervaring?Opa wil graag een roze geven. En waar kan ik hem kopen ?(babywalz niet echt ideaal, wil eerst graag bekijken). Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Hoi, Wij hebben ook zo'n 3 wieler en onze zoon van 8 maanden zit er nu al op. Helemaal geweldig dat ding. Die van ons is blauw/groen/rood/geel en is gekocht bij Halfords. Als het goed is hebben ze die ook nog in andere kleuren. Veel plezier ermee. Groetjes
ik zag ze laatst bij bart smit, ze hebben verschillende modellen. Sven krijgt er ook een voor zijn 1e verjaardag, dus ik kan je nog niet vertellen of ze fijn zijn.
hier 1 net gekocht bij intertoys maar kleuren blauw, geel en rood. andere kleuren waren er niet weet niet of het leuk is want ze krijgt het als ze 1 word over 2 weken
Wij hebben er ook een, alleen geen roze maar een blauw/rood/gele. Gekocht bij Intertoys. Het is echt een succes! Onze dochter wil continue op de fies (lees:fiets), haha!
http://www.stokebrook.nl/driewielers.htm Zoiets? Maar ja ik weet natuurlijk ook niet waar je woont...Dit ligt helemaal in t Noorden (verder kan eigenlijk niet hahah)
Wij hebben er ook 1! Van op aen oma voor Tijn zijn verjaardag. Wij hebben een smart trike. Die is van 10 maanden tot 4 jaar. Helemaal om te bouwen dus. Nu is hij met beugel, stepjes, en de pendalen gaan stilstaan als tijn er tegen aan komt. de duwstang is ook een stuur, dus je hoeft niet de fiets opzij te tillen met die stang. Straks kan die beugel eraf, de stepjes kan je omhoog klappen en de trappers vastmaken zodat ze blijven draaien. De duwstang kan er dan ook nog af. Erg leuk ding! Tijn is er gek op, gebruiken hem ook wel eens ipv een buggy, even de winkel in met dat ding, erg leuk gezicht! http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... EwybwL#t10 kus miek
Ja maar ze zoekt een roze....dat wordt al wat lastiger denk ik! Maar die van de wehkamp is wel heel leuk ja!
Wij hebben voor demi ook een roze fietsje gekocht en deze is favoriet bij haar. Ik heb em bij de toys r us gekocht. Hij kostte 40 euro. Er zit een duwstang aan en de trappers draaien wel rond als het wiel ronddraait, maar als ze tegendruk krijgen dan blijven ze stilstaan en hoeven ze niet met de beentjes mee rond te trappen. zal ff kijken of ik een link kan plaatsen..