Driewieler met duwstok

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiwi80, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij willen graag een driewieler kopen voor onze kleine meid. En dan zo 1 waarbij je kan duwen met een stang. Nu heb ik ze al eens gezien waar ze al jong inkunnen. Dan heb je bij het stoeltje nog een beugel aan de zijkant zodat ze er niet uit kunnen vallen. Heeft iemand ervaring met zo'n fietsje? En wat voor 1 hebben jullie er?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben er net een gekregen van mn ouders ... hebben ze gekocht bij Toys R Us. Weet het merk niet, maar hij is rood met zwart (stoer dus ;)). Heeft een duwstang en een gordeltje, Mirre zit er prima in/op :D

Je hebt ze ook dat je kunt bijsturen met die duwstang ... maar ik vond dit juist fijn: minder kans dat het stuk gaat en de duwstang kan er ook af ...

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb er ook 1, esmee vind hem geweldig.
    er zitten voet steuntjes op en de trappers kan je vast zetten (esmee komt niet zo goed bij de trappers)
    wij hebben een 3 in 1 fietsje, dus met duwstang en er zit een steun om dr middel die kan er later af ,dan zit er nog een riempje om en als ze later groter zijn en zelf goed kunnen fietsen kan je alles er afhalen en dan heb je een gewone 3 wieler.

http://www.ekiddies.nl/shopexd.asp?id=1327

4. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Sam heeft ook dezelfde driewieler als Esmee.
    Ook onze dame vindt het geweldig, ze zit al zo wijs met beide handjes aan het stuur rond te kijken!

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja die heeft esmee ook

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy heeft een driewieler zonder z'n ring eromheen.
    Ze wil er graag zelf op en af stappen.

Hier heeft de driewieler een knop erop zitten zodat je het stuur vast kan zetten en de trappers zodat tijdens het duwen de trappers niet tegen haar voeten komen steeds.

Wij hebben een smart trike deze:

http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... iew/656240

Maar dan zonder de ring eromheen.
    Ze vind het super bij opa en oma heeft ze de corvino en daar kan ze al bij de trappers omdat je het stoeltje van die nog kan verstellen.

http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... iew/003802

En beide hebben ze een riempje eraan zitten.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Jesper heeft dus dezelfde als Sam en Esmee aan het linkje te zien. Hij vind het prachtig!

8. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier ook 1 en ook dat je de trappers en het stuur (vooral laatste is erg fijn!) kan vastzetten. Ze vind het geweldig we laten iedere dag de hond uit met de 3 wieler :D

9. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb gisteren dezelfde besteld. Bedankt voor jullie antwoorden!
    Het lijkt me een erg leuke fiets.

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vind het ideaal en esmee vind het helemaal geweldig.
    ik ga als ik een paar boodschapjes moet halen met haar met de fiets, die paar dingen leg ik dan in het bakje.
    liefst zit esmee thuis ook de hele tijd op haar fietsje.

11. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    vanaf wanneer kunnen ze er zelf een beetje mee 'fietsen' echt? Het lijkt me wel ideaal als ik straks met de 2e in de wandelwagen ga lopen, dat de oudste dan lekker op haar fietsje zou kunnen ipv alleen maar lopen en op een sta-plankje (een duo-wagen gaat hier niet werken, mevrouw wil al nauwelijks meer in de buggy zitten). Natuurlijk kan ik haar dan af en toe even duwen, bijsturen of tegenhouden maar dan kan ze ook stukjes zelf vooruit komen. Of heb ik nu teveel verwachtingen van mijn dreumes?

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    @minipi: weet niet hoe oud de oudste is? Mijn zoontje wil al wel naar de trappertjes toe, maar kan er nog niet bij met zijn voetjes. Hij is nu bijna 18 maanden en niet echt heel klein ofzo. Hij is nu zo'n 84 cm.

13. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    mijn oudste is 19,5 maand en ik gok zo'n 86 cm. Ze is wel heel handig motorisch voor haar leeftijd, maar als ze niet bij de trappers kan houdt het natuurlijk op.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    kiwi het fietsje dat jullie besteld hebben, hebben wij ook. Bevalt zeer goed kan ik zeggen!

15. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Wij gaan de puky geven voor haar verjaardag, ze is er dan nog wel te klein voor...maar ach voor de zomer misschien.
    We weten anders ook niet wat we moeten geven :)
    www.puky.nl

16. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Wij hebben ook de smart trike... Liam vind het helemaal geweldig.. Alleen weten wij niet hoe de trappers kunnen worden vastgezet :oops: Gekregen van opa en oma en geen idee waar de handleiding is...
    Wil iemand mij het uitleggen?

17. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Vandaag voor het eerst wezen fietsen met de nieuwe driewieler. Ze heeft grote lol, wat leuk zeg! Ze gaat wel steeds staan op de stepjes. Maar dat mag de pret niet drukken. :D

18. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij het wiel zit als het goed is een euh ja hoe noem je dat.
    Er zit iets wat je in kan drukken en uit kan trekken.

Deel Deze Pagina