Mijn meissie heeft ontdekt hoe ze van rug naar buik moet omrollen. Je ziet dat ze er erg trots op is en het moet dan ook de hele dag (en nacht) gedaan worden. Alleen kan madam niet terug draaien Ze ligt een tijdje op d'r buik na het omrollen maar als dat te zwaar word red ze het niet meer om haar nekje overeind te houden. Ik heb haar al meerdere keren aangetroffen plat op haar snoet Niet echt een geruststellend idee dus. Iemand een tip om haar aan te leren terug e draaien?
ik kan alleen maar zeggen, geduld. hier duurde het 2 maanden voor hij terug kon rollen. groetjes, Miranda
isa kon ook niet meer terug rollen, maar na 2 maandjes lukte het weer wel. dus wacht maar nog effe af.
Hier duurde het 4 maanden voordat hij terug kon rollen. Samen oefenen hielp hier echt niet. Het ging op een gegeven moment vanzelf.
Oei ik snap dat je dat eng vindt maar net als in bedje zou je in een slaapzakje kunnen doen en die eventueel met aan de zijkant een korotje kunnen vastzetten zodat ze niet op haar buikje kan belanden als jullie slapen ook...