Beetje vroeg misschien maar ik zat na te denken over de verjaardag van onze oudste. Ze wordt in mei 3 jaar. Ze heeft al een loopfiets en ik wil haar misschien een 'gewone' fiets geven. Ik twijfel: voor een driewieler lijkt ze me langzamerhand wat te groot, maar een fiets met zijwielen is ze misschien nog te klein voor (zie op internet veel fietsjes vanaf 4 jr) Wat is jullie idee hierover? Alvast bedankt!!
Mijn zoontje wordt in maart 3, en krijgt dan een fietsje met zijwieltjes, bij halfords hebben ze hele leuke, zowel voor jongens, als meisjes. Tis geloof ik de 12 inch maat, die zijn echt niet zo groot. Ligter natuurlijk ook aan hoe groot je dochtertje nu is. Mijn zoontje is 93cm dus ook niet zo groot, maar kon er wel op fietsen en met met het zadel op de laagste stand kon hij ook met z'n voetjes op de grond. Hij heeft 2 driewielers, maar daar is hij nu echt te groot voor aan het worden, dus ik ga voor een fietsje met zijwieltjes!
Ik zou ook gaan voor een fietsje met zijwieltjes! Wij hebben ook een 12inch-fietsje staan en daar past Milan nu net op (hij is nu 2,5).
Ik zou ook voor een fietsje gaan. Ga je even langs de fietsenzaak om te kijken welke maat ze moet hebben. Mijn dochter is alweer uit haar 12 inch fietsje gegroeid en krijgt voor haar verjaardag een 16 inch.
Mijn dochter is klein voor haar leeftijd en past niet op een fiets met zijwielen, maar ze wilde vanaf 2,5 ook echt niet meer op haar driewieler rijden. Die vond ze toen al voor baby`s ! Ik zou dus geen driewieler kopen voor een driejarige!
zeker weten een fiets met zijwielen. ook al kan ze nog niet met haar voeten op de grond, ze kan dan wel bij de trappers. heb zelf met de kerst ook een fiets voor zoon van 2.5 gekocht. hij vindt het geweldig. tis een 16 inch, maar hij is ook best lang al. gaat dus wel een tijdje mee als de zijwieltjes eraf kunnen.
Je kunt je kind beter iets geven waar ze nog moeten 'ingroeien', dan dat ze iets krijgen waar ze eigenlijk al te oud voor zijn.
fiets met zijwielen, zeker weten! Onze dochter heeft zelfs een 14 inch gekregen omdat ze redelijke lengte heeft en dat gaat prima