Vandaag is mijn lieve meid alweer 2 jaar! Oh wat is de tijd omgevlogen zeg! Ze heeft het keukentje van ikea gehad vanmorgen en is er helemaal mee in haar nopjes zo leuk!! Dat wilde ik even delen
Gefeliciteerd!!! Mijn zoontje is op 23 januari 2 geworden en hij kreeg ook het Ikea keukentje. Geweldig ding Het is een dikke hit hier. Veel plezier vandaag!
Gefeliciteerd met je peuter!!!!' Mijn dochter kreeg het ikea keukentje ook voor haar 2de verjaardagen er wordt nog steeds dagelijks mee gespeeld.
Gefeliciteerd!! Dus die keukentjes zijn populair! Hier ook een keukentje gekregen van Ikea. We hadden het laatste pak dus dat zegt wel wat haha. Geniet ervan! Dit jaar lijkt nog sneller te gaan.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ja ze is er echt helemaa blij mee en meer kindjes zo te lezen hihi. Ze ligt nu lekker te slapen even opladen voor vanmiddag
Gefeliciteerd en wat gaat het snel, te snel wat mij betreft. Ons zoontje wordt eind maart 2 jaar! Ikea keukentje is trouwens een erg leuk idee
Van harte gefeliciteerd! Het gaat idd zoooooooooooo snel, mijn meisje wordt volgende maand alweer 3!!!
Gefeliciteerd meid! Snel gaat het he, het tweede jaar vond ik nog sneller gaan dan het eerste... Onze kindjes schelen maar 3 dagen, mijn ukkie is donderdag 2 geworden dus ik weet precies hoe het voelt We hebben voor haar een traptractor gekocht, ook hier zo'n succes, ze zit er de hele dag op en als we haar geloven moet ie 's nachts naast haar bed geparkeerd worden. Doen we niet aan mee uiteraard, maar ze weten nu al zo goed wat ze wel en vooral NIET willen, echt superleuk!