Ik heb hier in kleine maatjes nog een heleboel kleertjes waar ik iemand graag blij mee wil maken, omdat het er allemaal nog super uit ziet. Het gaat om een kledingpakket van maat 50/56 bestaande uit 10 mutsjes e.d. en 36 stuks kleding. De 36 stuks kleding bestaan uit: - 1 zwembroekje; - 3 rompers korte mouwtjes; - 1 rompertje lange mouwen; - 1 shirtje met korte mouwen; - 8 shirtjes lange mouwen; - 8 broekjes; - 10 luierpakjes (hansop o.i.d. wordt het ook wel genoemd); - 2 jurkjes; - 1 vestje; Zoals je kunt zien echt een superpakket waardoor je direct klaar ben voor je kleine meid!! Het pakket mag weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Dit is +/- 50 cent per kledingstuk. Ik hoop dat ook zo iemand met minder geld direct geholpen is met dit pakket. Hierna volgt het pakket maat 62 met hierbij een opsomming wat hier allemaal inzit.
Het pakket maat 62 bestaat uit het volgende: - 27 broekjes; - 3 pyamaatjes; - 17 longsleeves; - 9 shirtjes met korte mouwtjes; - 4 jurkjes; - 1 rokje; - 1 kort broekje; - 1 luierpakje; - 2 luierbroekjes met ruches op de kont; - 3 mutjes; - 17 paar sokjes/slofjes; - 4 slaapzakken waarvan 1 met afritsbare lange mouwen (1 zomer, de 3 andere zijn wel wat meer voor de winter denk ik); - 4 rompertjes lange mouwen; - 2 rompertjes korte mouwen; - 4 rompertjes met spaghettibandjes; In totaal (zonder de sokjes en mutjes) zo'n 80 stuks. Dit hele pakket mag weg voor 35 euro exclusief verzendkosten. Dit is nog geen 50 cent per kledingstuk!!!
Als je graag foto's wilt zien, stuur dan even een pb-tje met je e-mailadres, zodat ik je de foto's kan toesturen.
Je kan ook mijn advertenties op Marktplaats bekijken Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage voor foto's van de kleding.