Driewieler Smart Trike

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissMom, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Ik wil graag zo een driewieler smart trike kopen voor mijn dochter van een jaar maar ben benieuwd naar ervaringen.
    Heeft iemand deze ook?

Groetjes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben hem aan Levi gegeven voor zijn eerste verjaardag. Erg leuk doordat ze veel zien ect. Moet zeggen dat het sturen me wel tegenvalt. Is erg gevoelig. of hij stuurt heel niet, of je stuurt hem gelijk een half rondje. maar voor kleine stukken, blokjes om huis, rondje met de hond enz. is hij goed te doen

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie.
    Stuur kun je dus niet vast zetten?
    Heb ook 1 van demmi ofzo gezien en scheelt ook in prijs en kun je het stuurtje vast zetten maar die is foeilelijk, groen,geel en oranje.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Op zich kan je kind zelf nog niet echt sturen met dat ding, en dat is wel goed te corrigeren,maar je stuurt met die hendel achterop, en die reageerd of niet, of heel sterk

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwestie van ermee leren omgaan dus, nou dat word nog lachen hahaha.
    Ik denk dat ik hem toch ga halen, wil hem al zo lang nu en er komt nu nog eens extra korting op en die is alleen vandaag nog geldig.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gewoon doen !
    Vind je het toch niets, lang leve marktplaats.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wij hebben hem ook en ik vind het echt een onding dordat je het stuur niet vast kan zetten.
    Het loopt echt voor geen meter, zeker niet met de hond erbij.

Ik zou dus echt voor een andere gaan waar je wel het stuur vast kan zetten.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we heb gekregen en wat een onding is dat zeg sturen is echt bal en met een hond is het helemaal niet te doen.
    ik ga deze dus ook weg doen en een andere kopen

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem en ben er helemaal weg van!
    Vind hem heerlijk sturen en loopt lekker licht.
    Wat ik wel mis zijn bij die pedaaltjes van die beugeltjes om voetjes ''vast'' te zetten.
    Heb hem in elkaar gezet meteen en gelijk lekker (hele stukken al meteen) gaan wandelen maar ik vind hem niet zo stevig, dit klopt?

10. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben er ook een en hebben er heel veel mee gelopen. Je hebt 2 soorten volgens mij, een goedkopere (product) en duurdere (product). Die duurdere heeft een groter stuur en dat is volgens mij handiger, tenminste wij hebben geen last met sturen.
    Inge vind het geweldig om er in te zitten en is ook veel activer dan in de wandelwagen. Dus hier is het echt wel een succes

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #11 sab85, 31 okt 2009
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
    wij hebben hem ook (de duurdere versie) en hij bevalt super hoor, sturen gaat ook heel makkelijk en het is hier een groot succes;)

even een fotootjevan deze zomer, ze was hier ongeveer 11 maanden en zat er al goed in:)

12. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dylan heeft voor zijn verjaardag ook de smart trike gekregen.....
    voor hem een feest als hij er mee in naar buiten mag!
    Ik heb geen problemen met het sturen dmv die hendel.
    ik vind het juist superhandig dat je daarmee het stuur bedient en dat je niet zoals vroeger het fietsje moet optillen om een bocht te maken.

Ik wilde héél graag die rode versie (de dure) maar het werd uiteindelijk de wat minder dure (blauw, geel en oranje) en eigenlijk ben ik gewoon superblij met dat ding! Lekker vorlijke kleurtjes.....

Hier valt die goed in de smaak!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

He meiden, ik wil er ook 1 kopen voor Sterre's verjaardag, maar hoe zie ik op mp of het de dure versie is of de goedkope? Wij hebben 2 honden dus ik wil wel dat hij makkelijk stuurt :)
    Groetjes Marijke

14. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sab85, wat een prachtig dochtertje heb je en ze zit er geweldig in.
    Mijn dochter vind het ook helemaal geweldig en vooral de drinkbekerhouder die ze meteen gebruikte, beker uit en een slokje, beker weer terug en zo bleef ze gaan haha.
    Heb jij trouwens ook best wel speling in die fiets? Vind hem zo ''onstabiel'' maar heb der totaal geen verstand van dus weet niet of dat hoort.

Marijke84
    556677 Driewieler Smart Trike Roze
    Je zou op de site kunnen kijken wat voor jou voordeliger zal zijn.
    Of via MP of nog met die 15 % korting zodat je op 76.50 komt plus nog 1.95 verzendkosten.(zou je hem vandaag moeten bestellen om die korting nog te kunnen krijgen en anders even bellen naar een intertoys en het proberen te krijgen nog?)
    Normaal gesproken waren ze 130 euro en toen 89.99 dus vind het zelf best een koopje en heb er ook echt voor gespaard hoor.

15. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    @sab85 hoe lief!!:)

Wij hebben hem ook en ze is nu ruim 10 maanden en zijn er van de week een klein rondje mee gaan wandelen, ze vond het geweldig!!!!

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    volgens mij is er van de roze geen goedkope versie;) en je ziet het ook aan het telefoontje , bekerhouder en het zonnedakje, die zitten ook niet op de goedkopere versies.

missmom bedankt voor je compliment:) hier is vooral het telefoontje een succes, de bekerhouder gebruikt ze om haar baby in mee te nemen:D hier zit er idd ook wel iets speling op het stuur, maar ik heb daar verder geen last van. weet eigenlijk ook niet hoe het komt...

kbloem wat zit je meisje er schattig in zeg!:) helemaal goedgekeurd zo te zien;)

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb er volgens mij bij intertoys maar 69 voor betaald, er was toen 1 dag een aanbieding:)

18. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Weet iemand of je van de duurdere versie het stuur kunt vastzetten?

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Mooie foto's, wij hebben dezelfde gekocht alvast voor sinterklaas.
    Op de foto's is dus de duurdere versie?
    Dus dan hoef ik mezelf geen zorgen te maken over het sturen?

Bij ons zit ie nog in de doos, dus kan er verder geen mening over geven.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ook, al een hele tijd geleden (volgens mij maart ofzo) Was toen inderdaad zo'n dagaanbieding

Deel Deze Pagina