driewieler trappers vast zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Wij hebben vandaag een driewieler gekocht en het was de laatste, we hebben hem zonder doos meegenomen want die was er niet meer. Maar dus ook geen gebruiksaanwijzing. De trappers staan nu in vrijloop, maar mijn dochter wil zelf trappen. We weten niet hoe ze nu vast moeten... Iemand een idee?

2. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Is verschillend per 3 wieler maar meestal zit er wel een stelknop aan de trappers zelf of daar in de buurt die je kan draaien.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Er zitten wel pijltjes op het wiel, maar we zien niet hoe het nou moet. We zijn bang hem te slopen :)

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de driewieler die wij hadden moest je de trappers tegelijkertijd naar elkaar toe drukken en dan klikte het vast.
    Bij die van mijn vriendin zat er een soort schijf aan vast die je vast moest klikken.
    Ook niet te vinden op internet?

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het is een smoothy driewieler, maar ik kan er weinig over vinden op internet. Naar elkaar toe duwen geprobeerd, maar helaas :( Er zit wel een soort schijf aan, maar we hebben al van alles geprobeerd maar het lukt maar niet. Balen zeg!

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Kan je die gele ring niet uittrekken???je hebt dat grijze in dat wieltje met in het midden een gele schijf kan die eruit getrokken worden?

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh meiden, we hebben het wiel even opengeschroefd maar dat hele systeempje is kapot van binnen. Mijn man zegt dat hij daar waarschijnlijk op de grond heeft gestaan en dat iedereen het uiteprobeerd heeft.

He balen zeg...

8. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Is er geen manier om dat te maken dan.Misschien heeft het bedrijf waar je hem vandaan hebt een oplossing voor jullie?

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kun je hem niet terugbrengen? vind het belachelijk dat jullie een kapotte fiets hebben gekocht terwijl ze dat niet gezegt hebben!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee ik breng hem gewoon terug, ik koop dan wel een andere :(

Bedankt voor de reacties meiden!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

haha tegelijk :) Vind ik ook, ik ga dinsdag terug (moet maandag werken) en dan wil ik mn geld terug!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    groot gelijk vind ik echt niet netjes!

13. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Gelijk heb je hoor als je hem terug brengt.Hoop dat ze mee werken.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh ik zie op de site dat die vestiging morgen ook open is, dus ik ga morgen terug!

Deel Deze Pagina