weet niet of ik het hier mag neer zetten. ik overweg een bakfiets tekopen.maar kom er niet uit welke het beste. heb al op internet gezien maar dat zijn allemaal oude berichtjes er over. heeft iemand van jullie ervaringen mee met een van deze fietsen. hoor het graag.het merk maakt niks uit.
Wij hebben een Babboe City, tweewieler dus en we zijn er heel blij mee. Babboe heeft testdagen waarop je alle modellen uit kunt proberen, dus dat raad ik je aan (of in elk geval verschillende modellen uitproberen voor je er een aanschaft om te kijken wat je fijn vindt) Wij vonden beiden de tweewieler het fijnst rijden, voelt het meest als normaal fietsen. Verder vonden we het handig dat een tweewieler smaller is en dus door een normale deur (in ons geval garagedeur) kan. Hij is groot zat, 2 kindjes plus buggy plus boodschappen past zonder problemen.
Hoi, toevallig werk ik voor Babboe bakfietsen en wij hebben twee-en driewiel bakfietsen. Ik raad je aan om een keer naar een van onze openhuisdagen te komen. Dan kun je zelf ervaren hoe het fietst.