Gele diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BvD, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Mijn zoontje, van 1,5 jaar, is nu 2 dagen aan de dunne (soms waterige) gele diarree.
    Hij eet al een tijdje bijna geen avond eten (dacht aan zo'n sprongetje)
    Maar het zijn broodje van 12 uur eet hij nu ook al 3 dagen niet.
    Gister om half 7 naar bed gegaan. Vanochtend om 10 uur maar wakker gemaakt. Hij is niet fit. Is zo zielig als je niet weet wat er is.
    Ook is hij al tijdje verkouden.

Herkent iemand dit?

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik lees mee. Hier precies hetzelfde bij mijn zoontje, ik krijg er zelfs geen danoontje in.
    Hij is ook al dagen onwijs rustig terwijl hij normaal gesproken heel druk en ondeugend is.
    Ik heb trouwens vanmorgen wel even naar de huisarts gebeld en volgens de assistente mag het 10 dagen duren zolang hij maar plast en geen hoge koorts krijgt.

Beterschap!

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ja. Mijn dochter heeft dit een paar weken geleden ook een paar dagen gehad. Was volgens de dokter een griepje. Ik heb toen tasectan gehaald voor mn dochter en gezorgd dat ze goed dronk. Het eten was minimaal.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, hier hetzelfde. Er gaat een vrij heftig buikgriepvirus rond momenteel :(

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    dat gele is de uitstoot van bacteriën die in de darmen zijn verzameld na een griepje of andere ziekteveroorzaker..... is goed dus als het eruit komt, dan zuivert het lichaam weer even verder. Het moet wel binnen 7 dagen over zijn. Is dus juist een goed teken als je dit opmerkt als je in een griepje zit of die net hebt gehad!

Deel Deze Pagina