Met baby naar de winterefteling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellebel1987, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Over 2 weken gaan we met een uitje naar de winterefteling! Nu zit ik alleen met het volgende.. Ik wou eigenlijk gewoon de joolz meenemen, omdat daar een lekkere voetenzak in zit en die kan ik helemaal plat leggen, zodat dochter ook nog kan slapen als ze dat wil. Maar als we haar mee kunnen nemen in een attractie, dan moet die joolz natuurlijk buiten blijven staan! Ik heb geen buggy, maar is het dan ook echt nodig om die nu speciaal voor de efteling aan te schaffen? Het werd me afgeraden die joolz mee te nemen ivm stelen... (Kan wel een hangslot eraan doen). Hoe deden anderen dat met een 1 jarige? Ik ben ook bang dat in een buggy zo koud is, zonder zak... Ik ben niet het type dat 'draagt' maar evt kan ik die misschien van iemand lenen voor de wachtrijen... Maar voor een hele dag dragen, dat gaat hem niet worden...

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Gewoon meenemen die joolz... En idd met slotje
    In sept zijn wij op een vd drukste dagen geweest en die van ons is er nog...

3. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Zou id ernaar een slot meenemen voor de kinderwagen als jullie allemaal in de attractie gaan. Maar zou dan ook zorgen dat je alles wat los zit mee kan nemen :D (dus tas en voetenzak). Zou niet voor een buggy gaan, is veel te koud.
    Voor de wachtrij zou ik geen draagzak meenemen. Als je op uitje gaat zijn er vast genoeg mensen die haar eventjes vast willen houden als het te zwaar wordt. Maar ben zelf helemaal geen draag type, dus ben wel bevooroordeeld.
    Heel veel plezier, efteling is zo leuk!

4. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Oke! En hoe deden jullie dat in de wachtrijen? En heb je hem ook nog ergens laten spelen ofzo? Ik weet niet of ze er heel gezellig van wordt als ze heel de dag moet zitten...

5. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nee ik ben ook geen draagtype, maar in sommige gevallen kan het best wel eens makkelijk zijn denk ik wel! :D

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ga je naar hetzelfde uitje als ik?:D ik laat expres onze dochter thuis. Denk niet dat ze vrolijk word van de hele dag in de kinderwagen zitten. Maar dat komt meer omdat ze nu alleen maar wil lopen haha.

Maar als ik wel ging met haar zou ik idd een fiets slot meenemen zodat je kinderwagen blijft staan. Speelgoed meenemen luiertas en verder zou ik het gewoon aankijken.:) je mag met 4 personen heen toch? Dan wil iemand haar vast wel even overnemen bij een wachtrij. Veel plezier vast!!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    idd hangslot meenemen waar je het onderstel en zitting doorheen haalt. en als je het slot ook door de winterzak heen haalt, waar de riemen ook doorheen gaan zit ie ook vast toch?;)
    en anders haal je een wiel eraf, word ook lastig jatten dan:D

8. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Haha nee, wij gaan met de brandweer! :D ik kijk het idd wel aan, als ze eruit wil dan ga ik wel ergens naar binnen waar ze kan rond kruipen!

Deel Deze Pagina