Dag dames, Hoe vervoeren mama's die alleen een fiets hebben eigenlijk een baby?! Ik heb nu een mama-fiets maar daar kan dochter van 3 maanden natuurlijk nog niet in het zitje hahahaha. Maar toen bedacht ik me hoe vervoeren mama's zonder auto hun baby eigenlijk???
Baby mee . Maxi cosi achterop. Kindjes vonden het heerlijk. Met de regen en harde wind afdekken met regenzeiltje en ze sliepen zodra ik de hoek omwas
Fietskar met babyschelp kan ook.. of een bakfiets kopen.. Draagdoek/draagzak is gevaarlijk op de fiets en ik geloof ook volgens de wet verboden?
En hoe doen de mama's dat die al een groter kind hebben op de basisschool? Elke keer heen en weer lopen? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. De school van mijn zoon is niet echt op loopafstand, het zou wel kunnen maar met regen enzo? Mwah.. Lijkt me niet heel prettig.
Hier een fietskar met babyschaal. Werkt super, kinderen zitten lekker droog. En de oudste vindt het ook geweldig!
Dus ik heb eigenlijk voor niks een speciale moeder-fiets gekocht hahaha. Had gewoon een kar moeten kopen...