Ik dacht dat die driftbuien zoals je op tv ziet in die reclame van een kind wat iets niet krijgt in de supermarkt en de hele boel bij elkaar schreeuwt pas op latere leeftijd beginnen,maar meneer heeft het sinds vandaag ook! Eerst kruidvat, toen de read shop, mijn hemel wat een drama koning! Ik lach er harder om als dat hij nep huilt, maar wist niet dat ze het met deze leeftijd ook al hebben.
Toevallig vandaag iets over gelezen in mijn boek: Je baby's eerste jaar - Dummies - 8) heel fijn boek! Staan ook in dat je al kan beginnen met een minuutje op de trap zitten. Maar goed, het ligt vaak aan: Vermoeidheid of honger Frustratie Ziekte Niet begrijpen dat hij/zij iets niet mag hebben nu hij/zij het wil Voor een eenjarige is het beste het gewoon te negeren. Grijp alleen wel in als de situatie gevaarlijk wordt natuurlijk. Ze zeggen dat hij/zij een jaartje te vroeg is en dat straffen sowieso averechts kan werken. Sterkte.
Hahaha, ik ken het, Isaiah gaat (in slowmotion, anders doet ie zichzelf pijn) op de grond liggen, ik mag er niet om lachen, maar zijn 4 zussen liggen er enorm in een deuk om. Arm ventje, wordt helemaal niet serieus genomen hier
Och... hou op, schei uit! Hier ook zo'n lekkere driftkikker Ik probeer het te negeren, maar het is niet altijd even makkelijk
Waarom krijgen jullie die kleintjes die driftbuien? Hier hebben we het (nog) niet en ben wel benieuwd in welke omstandigheden ze meestal die leuke buien krijgen...
Hier meestal als ze haar zin niet krijgt. Moet er wel bijvertellen dat dit alleen gebeurt als ze moe is.
Ik herken het helemaal Mijn dochtertje kan ook van die heerlijke driftbuien hebben. Gewoon midden op straat,gillen,krijsen,huilen en noem maar op. Maar het hoort allemaal bij de leeftijd Wij zijn ook zo geweest haha En t nare is.... als ze een jaar of 14 zijn komt het weer en erger hahaha
Hier meestal als Vigo moe is of als iets niet naar zijn zin gebeurd. Voorbeeld: we wandelen lekker in de stad. Zolang we doorlopen is er geen probleem, maar o wee als ik stil sta bij een winkel o.i.d. en het duurt hem te lang, dan is het gillen en krijzen.