De mama mama mama mama periode grrrr

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lennylenn, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja het is weer zover.... Ik ken deze periode nog van mijn zoontje. De mama periode noem ik het. Constant mama roepen zonder ook maar een reden hiervoor te hebben. Nu is mijj dochter aan de beurt. Ik hoor de hele dag mama mama mama mama mama en ik wordt er knettergek van. Negeren helpt niet antwoorden maakt ook niet uit want ze zegt zomaar mama. En dat wel 5839495 keer op een dag.
    Wat is dat toch ik wilde bijna oordopjes halen. Dat ge-mama om de 2 sec
    Pffffff roep lekker papa!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha jaa hier ook paar weken terug was het papa papa papa. Nu is alles mama zelfs papa is mama.
    En als ik dan zeg ja schat dan begint ze volop. Te kletsen. Draai ik mijn hoofd om dan roept ze weer mama mam mama

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou hier ook nog steeds.. mamamamamamaamamamamamamamama de gehele dag...

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    HaHaHa herkenbaar,mijn zoontje is er sinds kort een sport van aan het maken om verschillende variaties te verzinnen,momenteel is het mamie en als ik niet snel genoeg reageer maaaaaaaamieieieieieietjeeeeeeeee.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier doen ze het samen of wisselen elkaar af, zucht.

6. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi hherkenbaar

7. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    heeeeel herkenbaar Ik word er soms ook een beetje kriebelig van als het zo erg is dat papa dus ook helemaal niks meer mag doen en er grote tranen komen want mama moet alles doen.
    Tja het is natuurlijk ook heel bijzonder dat ze zo op jou gericht zijn/ aan je gehecht zijn en dat jij het belangrijkste persoontje bent in hun leven op dit moment maar vermoeiend is het vaak wel

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    vandaag kan ik het niet meer aan....nu al weken lang. (of dagen? alleen voelt t gewoon heel lang)

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Eerst willen we zooooooo graag dat ze mama zeggen, maar als ze het eenmaal kunnen........hihih
    Herkenbaar hoor! Ik ze gook regelmatig: vraag het eens aan je papa! En de mijne zijn 5 en bijna 3.....

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier ook! al bijna 2 weken nu.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier juist omgekeerd:D Voordeel is wel dat als papa er niet is ik er geen last van heb, dan mag ik alles doen!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hier ook mama mama mama.. en de héle dag achter me aan lopen, ik kan niet eens alleen naar de wc! zelfs met eten moet ze mijn arm aanraken.
    lief hoor maar soms word je er wel even dol van.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi ben ik even blij dat mijn dochtertje fan is van papa :p Vooral 's nachts of 's morgens roept ze vanuit haar bedje: Papa, Paapaaaaa, heerlijk........;)

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik herken het! En indd zelfs naar de wc gaan in mn eentje is er niet bij!

Maar vrijdag vond ik het wel erg zielig: ik werk op vrijdagmiddag en mn vriend heeft dan papa dag. Dus ik deed mn schoenen en jas aan en toen begon Tycho al: mama waar ga je heen? Ik wil mee werken met mama. Mama nee niet weggaan. Dus ik nog uitleggen ik kom echt wel terug,je kan niet mee enz enz. En ik liep de gang op en deed de deur open.... Krijsen gillen huilen huilen huilen. Niks was goed en toen ik tien minuten later op mn werk kwam had ik een berichtje van mn vriend: nog steeds woester dan woest en ik kan niks goed doen. Ik had zo met allebei te doen! En vooral met mn kleine binkie omdat ik het zo jammer vind dat ik moet werken!

Deel Deze Pagina