2 vraagjes over mijn zieke mannetje...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mowtom, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo mensen,

vraagje;
    Jesper is al ziek vanaf zaterdag, buikgriep. Nu zag ik tijdens verschonen dat hij witte kleine blaasjes heeft tussen zijn billen echt rond de anus. Kan dit misschien komen door de zetpillen die hij krijgt (domperidom en paracetamol). Hij moppert ook steeds als ik een zetpil inbreng.

Ook ruikt hij zo ontzettend naar acceton uit zijn mond...waar kan dit door komen?

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Misschien even de dokter bellen en het gaan vragen. Ik zou het zo niet kunnen zeggen, maar klinkt wel raar.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Die witte blaasjes ken ik (denk ik). Wij hadden het hier ook toen we van BV naar FV gingen. Een paar dagen later was het over. Het is luieruitslag en wordt meestal veroorzaakt door iets nieuws en dat kan natuurlijk die zetpil zijn. Volgens mij kan het geen kwaad.
    Hij moet goed drinken. Voor je eigen gemoedstoestand zou ik ook even de HA bellen.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi mowtom, wat vervelend!

de geur van aceton heb ik nog niet eerder gehoord bij baby´s, wel bij volwassenen die te weinig binnenkrijgen (anorexiapatienten bv, herkenbaar aan acetongeur!) Dus ik zou er wel een belletje aan plegen, hij zou misschien teveel vocht verloren kunnen hebben of uberhaupt nu te weinig voedingsstoffen binnen hebben gekregen.
    sterkte!
    Amber

Share This Page