leuke mee zing of dans filmpjes?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by EvAvanAmstel, Feb 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvAvanAmstel

Jun 30, 2011
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 EvAvanAmstel, Feb 23, 2014
    Last edited: Feb 23, 2014
    Hoi! Wie weet er leuke filmpjes / apps / dvds voor peuter om op mee te dansen en of zingen? We hebben de dvd van DD company 'in de maneschijn' die is best leuk maar wordt dochter beetje groot voor. De app van Zappelin heeft ook meedans filmpjes, maar best moeilijk. Wie o wie nog andere leuke tips?
    En liedjes uit grootmoeders tijd? We hebben de dvd van Bassie en Adriaan, maar dochter vindt Bassie eng.
    Alvast dank voor de tips!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
  3. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Oh, wacht filmpjes..
    Op de peutergym vond ze idd de Chuchuwa wel leuk en de Hokeypokey, maar verder had ze nog niet zo veel met dansen als peuter.
    Nu is K3 wel eens leuk en ze 'acteert' op de muziek/clip van Frozen ;) Maar dat vind ik meer voor kleuters.

4. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Ik zet vaak gewoon youtube op, en dan type ik bijvoorbeeld kindermix in. Dan krijg je inderdaad Tsjoe-tsjoe, maar ook kabouterplop en K3. Of ik zoek specifiek naar iets op youtube. Maar zingt ook "gewone" muziek mee, zoals papaoutai en meer van die liedjes waar een wat simpelere tekst vaak gezongen wordt.

Wat het hier nog meer goed doet (ook op youtube) zijn de liedjes van party piet pablo (hierop kun je ook meezingen en dansen), deze moet ik helaas nog steeds vaak iedere dag op zetten:), hij kent de dansjes al uit zijn hoofd;). Waar hij ook flink op danst en zingt zijn liedjes als "dans mee met nijntje" en (tja, smaakkeuze van mijn man:), maar tis iig simpel, en vrolijk) "de mosselman, van mosselman" dus happy hardcore zeg maar...

Overigens heeft het KDV hier recent zelf een CD opgenomen (tis niet om aan te horen want de leidsters hebben zelf gezongen;)) Maar zoonlief geniet ervan, liedjes als in de maneschijn, olifantje in het bos en dergelijke. Lekkere meezingers in ieder geval.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je dochter heeft gelijk dat ze Bassie eng vind, Bassie is een chagrijnige bierdrinker! :p

6. EvAvanAmstel

Jun 30, 2011
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    dank voor alle reacties!

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Toevallig heb ik vd week de app van kindertube gedownload en daar staan ook heel veel liedjes en dansfilmpjes in

Share This Page