Mist een tand!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Me dochter heeft sinds een maand al haar tanden en kiezen. Ze mist alleen 1 onder voortand. Er is ook geen plek meer voor een tand. Moet ik hiermee naar de tandarts?
     
  2. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou wel gaan. misschien is die gewoon niet aangelegd?
    en is ook gelijk een goede manier om haar kennis te laten maken met de tandarts :)
     
  3. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Dat heeft ze helaas al, stukje voortand eraf en wilde weten of het niet te scherp was, bel wel even denk ik. Je ziet het niet alleen als je goed kijkt dan zitten er 5 tussen d'r kiezen ipv 6
     
  4. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel vreemd dan... ik zou het verhaal even goed uitleggen, beter 1x extra bellen/langs gaan dan dat er iets niet goed zit en ze er last van krijgt
     
  5. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn dochter heeft ook 1 voortandje onder niet gekregen, schoonheidsfoutje zei de tandarts. Is geen probleem, afwachten of ze wel een grote mensentand krijgt. Ik vind het geen probleem, alleen door de ruimte die over is. Zijn de ander tandjes wat scheef gaan staan, eerdaags gaat ze wisselen ik ben benieuwd.
     
  6. XoXo

    XoXo Niet meer actief

    Mijn zoon mist ook een ondertandje. Volgens de tandarts niks ernstigs. Ik ben benieuwd of het bij dochter wel goed gaat, want die heeft nu 3 ondertandjes maar de vierde zie ik niet. Terwijl deze al een maand of 4 door zijn.
     
  7. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Oké komt dus vaker voor. Blijf het vreemd vinden. 2 zoons hebben hier wel gewoon alle tanden
     
  8. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier heeft hij onder ook maar 3 tandjes, boven 4. Ook zijn er nu 4 kiezen doorgekomen. Hoop dat zijn tandje toch nog komt maar ik heb er een hard hoofd in. Hij is in ieder geval dan niet de enige ☺.
     
  9. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb zelf maar 4 voortanden ipv 6, en dat zijn al grote mensen tanden.. M'n melktandjes ook nooit gehad (die twee dan ;))
     
  10. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik mis boven een snijtand, de melktand was wel doorgekomen maar die stond heel raar, daar was gewoon geen plaats voor. Na het trekken is hij ook nooit teruggekomen.
     
  11. Carino

    Carino Fanatiek lid

    2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik mis ook onder een tand. Mijn tanden hadden daardoor genoeg ruimte en staan heel mooi recht ;)
     
  12. XoXo

    XoXo Niet meer actief

    Euhhh iedereen heeft toch maar 4 voortanden.
    Ging zelfs nog even tellen :D
     
  13. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0

    Hier oudste twee ook gewoon alles en nummer drie mist er eentje;);)
     
  14. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    4 snijtanden, maar ik denk dat ze de hoektanden ook heeft meegeteld.;)
     

Deel Deze Pagina