Mijn dochter wordt volgende week 3 en ik wilde eigenlijk een grote doos playmobil geven. Tenminste dat vraagt ze zelf... Er staat echter op vanaf 4 jaar. Is het nu al leuk voor haar?
mijn zoontje (net 3) heeft onlangs de brandweer auto van playmobil gehad. Degelijk speelgoed, gaat niet snel stuk. Hou er wel rekening mee dat je haar moet helpen met het spelen ivm de kleine stukjes etc.
Mijn moeder heeft mijn oude playmobil van zolder gehaald en daar speelt onze dochter al heel leuk mee! Ik denk dat we haar voor sinterklaas de playmobil speeltuin geven, dan is ze 3,5. De kleinste onderdeeltjes zijn inderdaad lastig (iets in de handjes klemmen bijv) maar ze kan er wel heel leuk mee spelen en alles neerzetten enzo.
Ja hier al lange tijd erg geliefd! De echt kleine stukjes stop ik wel weg want zonde als het kwijt raakt.
Ja hoor, kan prima. En ook lekker handig. Kan de familie ook geven, kan de sint geven, op een kinderfeestje kun je het vragen, omdat je er grote en kleine doosjes van hebt en veel uitbreidingssets.
Mijn jongste dochter speelt al vanaf haar tweede met playmobil. Trouwens met heel veel speelgoed waar 'vanaf 4 jaar' op staat... Nu stopt ze ook al vanaf haar tweede niks meer in haar mond dus dat scheelt. Mijn oudste dochter had voor haar verjaardag playmobil gekregen en zij speelt er eigenlijk bijna nooit mee, ze is meer een buitenkind. Mijn jongste dochter was er echter dolblij mee en begon meteen te spelen, en dat doet ze nu (ruim een jaar later) nog steeds. Ze wordt nu zelf bijna 3 en dan krijgt ze ook playmobil. De hele kleine spulletjes stop ik in een apart potje voor als ze wat groter is want er raakt wel snel wat kwijt... Gewoon doen dus!