ik zit er erg over te twijfelen een nieuwe aanvullende bekleidng voor mijn bugaboo te nemen. ten eerste vind ik dat het fleece snel vies oogt en is. ten tweede heb ik vandaag de reiswieg omgewisseld voor de wandelwagen en er zal vast meer gegeten in worden, dus meer vlekken en vaker wassen. maar aan de andere kant: het is wel prijzig. wie heeft er meerdere sets en gebruikt deze ook daadwerkelijk? ik kan nl niet helemaal inschatten of een tweede set echt nuttig is. heb ook wel zin in een nieuwe set hoor, ben een beetje uitgekeken op het zwart
ik heb de bugaboo in het zwart en indd die fleecebekleding is zwaar waardeloos, ik wil nu een groene set kopen maar ik zal alleen de kap gaan gebruiken dus niet de bekleding van de zitstoel, ik heb de zitstoel nu zonder de fleecebekleding en dat is stukken makkelijker schoon te maken
Haha ik denk dat ik over een tijdje ook wel een ander kleurtje wil ! Niet dat ik de kleur zat ben (ik heb de roze) Maar omdat een ander kleurtje wel leuk is. De volgende set word zeker een canvas. Die heb je tegenwoordig ook in alle kleuren. Ik heb mijn set nog nooit gewassen en vies is hij ook nog niet. Wel lijkt ie snel vaal vind ik.
ok, jij vindt dat fleece dus ook waardeloos? ik zie er elke haar of stofje op, moet er dus vaak even de stofzuiger overheen halen. dat zal je met een koekje oid ook hebben, dus ik wil gewoon een canvas of denim bekleding..
op zwart zie je veel natuurlijk..heeft iemand toevalling de combi grijze basis met denim als aanvulling? ben heel benieuwd of dat bij elkaar staat.
lijkt me we mooi ise, zwart/grijs met denim ik wil graag een lime achtig groen, dus geen kikker groen weet iemand of dat er is?
Je zou zeggen dat je op roze meer ziet dan op zwart. Wij hebben geen huisdieren (behalve vogels) mischien dat dat scheelt.
Volgens mij is er geen lime groen. Kijk ander even de site van bugaboo daar kan je alle kleuren zien en de wagen samenstellen. Kan je gelijk zien of het leuk staat !
ik heb geen huisdieren maar je ziet toch echt alles van pluisjes tot haren (ieuw) en ik hield hem heel vaak schoon dmv wassen en daarna met de pluisenroller eroverheen maar het is onbegonnen werk
Wij hebben deze kleurencombinatie. Heb nog nooit een pluizenroller oid erover gehaald, want ik zie geen pluisjes zitten.
uhm vanaf ongeveer 6 maanden omdat ayman toen wel al een beetje kon zitten dus dat vond hij leuker dan liggen
hmm, hier zat ik ook al over na te denken. Ik heb de antraciet kleurige bak,met beige fleece en wil graag canvas spijkerstof!
@suus1983: ik wil ook de denim erbij. Maar ze zijn volgens mij overal 120 euro..Heb jij hem ergens goedkoper gezien of heb je sowieso nog niet gekeken?
Ik zie het ook overal rond die prijs en vind het best een uitgave hoor. Denk dat ik eens op marktplaats ga zoeken.