Hallo allemaal, Onze dochter is 13 maanden en zit al een tijdje in een sprong, ze is alleen zo ontzettend verschrikkelijk driftig, ze gooit zich achterover, slaat met haar hoofd opzij, tegen van alles aan, overstrekt zich en is in zo'n bui lastig weer rustig te krijgen, hoort dit nou ook bij die sprong? Het is zo erg en wordt alleen maar erger de laatste dagen en begin me een beetje zorgen te maken of dit wel 'normaal' is? Duurt die sprong nu nog veel langer, want ik word er eerlijk gezegd redelijk gestoord van zo langzamerhand Alvast bedankt voor jullie reacties! groetjes,
ik geloof dat wij al bijna 2 mnd in die sprong zitten en het einde is nog niet in zicht hier, dus.... Succes meid, wat mij trouwens altijd helpt als ik er helemaal klaar mee ben is even lekker alleen weg en dan mag manlief even voor die 2 monsters zorgen. Of lekker op tijd naar bed met een boek, echt even een moment voor mezelf pakken.
Mijn zoontje is bijna 12 maanden, en hij heeft al sinds 2 weken last van dit soort dingen, wordt ook eenkennig, achterover goien overstrekken huilen als hij zijn bed in moet. wordt er af en toe moe van ben dan ook blij als mijn man thuis is . even de zorg delen
Ja hier ook. Als ze d'r jas aan moet. Als ze verschoond moet worden. Als ze d'r schoentjes aan moet. Dat achterovergooien en dan keihard krijsen.