Hoi, Tot wanneer moet je de babyinzet van de maxi cosi gebruiken? De inzet onder het kontje heb ik er al lang niet meer in, alleen nog de hoofdsteun. alleen wordt een beetje krap en hij zit al vrij tegen de rand. Moet ik hem nou nog laten zitten of niet? Maken van de week een rit van 2 uur in de auto namelijk.
Hier heeft ie er 2 weken in gezeten. icm een voetenzak en mutsje is het echt oo much. Gewoon kijken hoe het zit zonder.
Hier tot 3 maanden. Daarna moest ik dr hoofdje er zowat tussen persen en lag ze gewoon niet lekker meer. Nou hebben we wel een dikke voetenzak van Wallaboo erin dat scheelt ook
Tot de negen weken ongeveer, toen paste het echt niet meer, ze was net een ingebllikt sardientje met ook nog eens de voetenzak erin.
hahaha misschien moet ik dat zitje er maar eens uit halen. Het was de laatste tijd wel een beetje proppen hahaha. En het is niet eens tot me doorgedrongen dat ik dat ding eruit kon halen hahaha! Kussentje is overigens wel veel zachter vind ik dan het zonder.
Ik heb van de week de verkleiner er ook uitgehaald. Het hoofdgedeelte zit vast aan het rug/billen gedeelte. Tygo moest steeds huilen als ik hem in de mc zette en nu dat ding eruit is, gaat het met een smile
Bij Milan hebben we dat ding denk ik een maandje gebruikt, hij was vrij groot en 't was al vrij snel proppen. Zonder hoofdgedeelte zat hij veel beter. Isabelle is nu 3,5 maand en bij haar gebruiken we 't nog steeds. Zij is een stuk kleiner dan dat Milan was en zij zit nu nog prima in de mc mét dat ding. Maar ik denk dat 't nu niet heel lang meer gaat duren voordat we 't eruit halen.
Hier al vrij vlot eruit. Binnen een paar weken. Ze groeide heel hard en vond het niet prettig meer. Toen ie eruit was zat ze met grote ogen rond te kijken!
Bij dochter zat het hoofdsteun + billenkussentje er ook wel ongeveer 6 maanden erin. Ze was ook erg klein. Bij zoonlief is sinds een week het billenkussentje eruit, maar de hoofdsteun zit er nog in en blijft er ook nog wel een tijd in. Zoonlief is een stuk langer dan z`n zus en nog smaller. Ik heb gewoon uitgeprobeerd, hij zat er niet lekker meer in. Hoofdsteun moet er in anders heeft hij veel te veel ruimte naast zijn hoofdje.
jongens ik word gek..... onze zoon is vrij groot en bijna 4 maanden en ik vind dat maxi-cosi ding echt een ramp in de auto.. maar nu begrijp ik waarom... er kunne ndingen uitgehaald worden..wisten wij veel? dat geldt toch voor elke maxicosi babystoeltje in de auto?
hahaha ja en je kan het ook allemaal wassen op 30 graden, misschien ook wel fijn om te weten! Hier hebben we een paar weken geleden de verkleiner eruit gehaald, met een dikke jas paste het echt niet meer. Ze was toen 4.5 kilo ofzo. En ze kon toen ook al redelijk goed zitten ipv alleen maar hangen in dat ding, dat vond ik ook wel een eis.
Na een paar weken dat ding er al uit.. Nog geen 2 maanden was ze, maar het was ook wel een behoorlijk proppie!
o nog een kaboutertje gelukkig. Ach wij hebben ook wat met maxi cosi's geloof ik. Meisje heeft er 16 maanden ingezeten. Ze liep er letterlijk uit, want dat kon ze met 13 maanden. Dan kun je nog eens even lekker shockeren. Ze paste er met haar 16 maanden echt nog wel in, maar ik vond het wel genoeg. Ze kon toen ook prima in de autostoel.
Hier heeft de zitverkleiner er nooit in gepast, ons meisje is geboren met 4300 gram en we hebben een voetenzak van wallaboo en het paste van begin af aan al niet. Met een dik vestje en de voetenzak zit ze echt lekker stevig in de maxi cosi.
onze mc wordt voor de 2e keer gebruikt en ons kussentje is niet in 2-en te delen. Onze beeb is vrij breed en zat er zo opgepropt in. Na 2 maand heb ik het eruit gehaald.