Hey Ik heb een probleempje.. Mijn zoontje is nu 10 weken oud en ben sinds 2 weken begonnen met geleidelijk aan overschakelen naar flesvoeding. (omdat ik over een paar weken terug moet gaan werken) De overgang gaat tot nu toe goed en hij krijgt 2 flesjes per dag. (om 10 en rond 16u) Voor de rest krijgt hij nog gewoon BV. Nu doet hij de laatste 3 dagen moeilijk als ik hem rond 20u wil voeden. Hij krijst dan heel hard en wilt niks weten van mijn borst. De eerste 2 dagen had hij precies geen honger en heb ik hem gerust gelaten, maar gisteren had hij duidelijk wel honger. Heb hem dan een flesje gegeven en dat wou hij dan wel. Hij dronk eerst een 30cc en stopte toen, maar toen ik hem op zijn verzorgingskussen legde dronk hij wel verder. (verschil met de eerste 30cc was dat hij nu helemaal plat lag) Afgelopen nacht en deze morgen heeft hij weer gewoon BV gehad en dat ging prima, zonder problemen. Ik begrijp er niks meer van.
misschien houding, misschien te drukke omgeving? moeilijk te zeggen wanneer het niet bij alle voedingen is. als je toch gaat afbouwen, biedt dan gewoon aan, wil hij niet, dan in fles. kolf de borsten dan af. succes, heidi margit