Hallo, Hopelijk kunt u me helpen, want ik weet t even niet meer. Ik geef nu een maand bv en dat ging tot voor kort goed. Ook kolven ging super. we gaven Dylarius af en toen een fles er bij omdat hij nog steeds erg moe is. Ik weet niet hoe de groei is, maar omdat mijn andere zoon niet groeide bij de bv, voel ik me nog al onzeker. maar goed, ik kolfde dus met gemak 80 tot 120 cc, maar nu heb ik sinds het weekend een onwijze pijn in de mond en ben ik 2 x bij de tandarts geweest. Hier was niks te vinden, dus er is een andere oorzaak. Paracetamol werkt niet tegen de pijn dus op advies van de ha mocht ik ibuprofen gebruiken. Ik kon zelfs niet slapen van de pijn en liggen wil nog niet. Nu ben ik gisteren bij de ha geweest en heb diclofenac mee gekregen. Dit mag ook bij bv wordt minimaal opgenomen in de bv. Dit helpt enigzins. maar sinds vandaag kolf ik heel weinig? Vanmogen had ik nog een flesje van 100 en nu 2 x van om en nabij de 40. Ook blijft de kleine huilen (honger of krampjes, ik weet t niet...) en ik word er zo moedeloos van. KAn mijn bv dusdanig terug gelopen zijn van de diclovenac? Of door de pijn misschien? EN wat kan ik doen om dit op peil te brengen weer? Ik wil zo graag bv blijven geven, maar zo wordt t wel heel moeilijk...
hoi, waarschijnlijk door de pijn en de stress die er bij komt kijken. vul gewoon aan met kunstvoeding, dat deed je al, toch? blijf aanleggen (of kolven, maar wel blijven stimuleren) en dan pak je het weer op als dit achter de rug is. eerst hier maar doorheen. succes en beterschap heidi margit
hoi heidi margit, wij gaven gekolfde fles na, dus geen kunstvoeding, maar inmiddels dus wel, want hij blijft maar huilen. Het is nu zelfs zo dat mijn borsten gaan steken na het drinken, dus ze zijn gewoon leeg. ik leg m nu vaker aan, en blijf ook kolven want wil gewoon bv blijven geven. Misschien inderdaad een combi van pijn en medicatie. Morgen moet ik naar de kno arts en hoop eigelijk dat daar iets uit komt, zodat ik van de pijn af kom. Is er nog iets anders wat ik kan doen om t weer te stimuleren? Bedankt voor je antwoord en sterkte wensen.
rust, rust, rust, veel huid op huid contact, (dus lekker uitslapen het weekend met je kindje dicht bij je!) en borstvoedingsthee misschien? sterkte!