Ik zit er momenteel een beetje doorheen. Ik ben bekaf. Julia is de afgelopen 2 weken alleen maar ziek geweest en heeft nu weer een oorontsteking en daan is ook al ziek geweest. Jammer genoeg heeft Daan nu een ander ritme en het lukt me niet deze te veranderen. Als hij na 10 uur zijn fles heeft gehad gaat hij gelijk slapen. Maar als hij in de nacht rond 2 uur zijn fles krijgt is hij klaarwakker en is het brullen geblazen. Hij wilt dan echt niet meer gaan slapen. Ik neem hem dan uiteindelijk bij me zodat mijn dochtertje er niet wakker van word. Rond 6 uur meld Julia zich weer........ Sorry voor mijn geklaag maar mischien heeft iemand een tip hoe ik ervoor kan zorgen dat hij in de nacht weer gaan slapen.
Hmmmm ik ken het hoor van mijn dochter op die leeftijd. Mijn man moest de volgende dag weer vroeg op elke keer dus ik liep midden in de nacht mijn dochter te sussen zodat ze stil bleef en weer ging slapen. Na een week of 10 heb ik in het weekend gezegd dat ikhet niet meer doe en haar gewoon in bed leg en dan maaar even laat huilen/brullen. Na een half uur was ze stil en sliep ze tot de volgende voeding. Ik dacht dat ik gek werd na weken 2 uur per nacht bezig te zijn met sussen. Meid ik ben bang dat je er even doorheen moet en dat het zichzelf wel gaat aanpassen op den duur. Je kan hem moeilijk overdag wakker gaan houden zodat de nacht soepeler gaat lopen. Misschien een sprong waardoor hij niet lekker in zijn vel zit. Het is een vervelende fase maar het gaat over.... Lullige woorden he maar ik denk niet dat iemand je echt kan helpen. Behalve de rubber hamer maar dat is verboden geloof ik hahahaha
Poeh, ben bang dat je dat idd niet zo even verschuift. Ik zou zeggen: gewoon regelmatig tegelijk met de kids op bed kruipen Ik neem aan dat je de normale trucs van geen licht aan 's nachts enzo, al toepast?
Ja de trucs pas ik al toe maar helaas....... He jammer zeg dat die rubberen hamer niet mag.. zat er juist aan te denk hihi. Nou ja we moeten er maar weer even doorheen.
lullig he dat dat niet mag. Is mishandeling ofzo hahahaha. Nee meid ff zonder dollen, ik ken het hoor en het breekt je echt op. Ben zo blij dat ik die fase heb gehad, al zijn de sprongetjes hier ook niet altijd even gezellig. Rubber hamer ligt klaar voor mijn eigen hoofd hahahaha. Ik heb wel jankend in haar kamer gestaan met haar in mijn armen omdat ik kapot was en niet meer wist wat te doen. Zelfs gedacht dat het aan mijn voeding lag maar dat was het helemaal niet. Inmiddels slaap ik nog steeds niet de hele nacht maar na haar eten slaapt ze gelukkig meteen weer. Meid sterkte en nog een tip van deze flip: als je hubby vrij is laat hem dan weg gaan met je oudste en ga zelf samen met je kleintje lekker even slapen.