Welke soort luiers gebruiken jullie? Ik gebruik nu pampers, maar ik hoor nu wel vaker dat ie van de Kruidvat ook prima zijn.
heb etos een keer geprobeerd, maar vond het echt niks! hier blijft het bij kruidvatluiers, helemaal top!
Grappig, want ik vind die van de Kruidvat niet fijn. Wel die van AH, Pampers en de vernieuwde van de Etos. Die van de DA, Edah en Bumblies vond ik ook niks trouwens.
ik gebruik al vanaf de geboorte pampers. sluiten lekker aan, en zijn ook dun. ook vangen ze behoorlijk wat op vind ik. maar weet van de andere 2 dat kruitvat ook erg goede luiers heeft. alleen ik heb tot nu toe steeds in aanbiedingen gekocht en dan was ik met pampers goedkoper uit.
Hier hetzelfde, maar ik vind de huggies erg stug.....de plakkers van de sluiting zijn wel fijner, die plakken goed ook als ze over elkaar heenvallen en dat vind ik bij de pampers minder (vanwege het grove stukje aan het uiteinde plakken die minder goed over elkaar heen en Rick heeft nu eenmaal een smalle taille maar is erg lang)
Ik gebruik van de Lidl. Passen bij Sven perfect. Die eigenmerk van de AH zijn te smal. Als hij gepoept heeft blijft het in dat plastic hangen (of niet ) Etos zit hem ook niet goed. C1000 luiers passen nu niet meer goed. De newborn zaten wel goed van C1000. Pampers nog nooit gehad eigenlijk.
Ik gebruik Kruidvat luiers, en ben er supertevreden over! Op het moment heb ik ook de Huggies van de aanbieding bij de AH, maar ik vind die van het Kruidvat beter passen eigenlijk.
Ik gebruik pampers, had een pak van het kruidvat gehaald, 2 keer gebruikt, en 2 keer liep de ontlasting er aan de zijkant uit, voor mij geen kruidvat meer dus.
Ik ben dol op de rupsflex van pampers, maar ook op de luiers van kruidvat. Ik vind ze super. Joey lekte altijd heel erg, maar niet in pampers en niet in kruidvat luiers. Zijn er ook lekker veel voor een tientje . Die van AH eigen merk zijn ook goed. Nu heb ik een paar dozen huggies ingeslagen met jokers bij de AH... maar huggies vallen klein vind ik, ik heb dus ipv gewoon maat 4 nu 4+ genomen, en die zitten goed Ik kocht altijd kruidvat, maar in de aanbieding zijn de pampers steeds goedkoper geweest de laatste tijd, en nu dus de huggies, waarvan je een maatje groter moet hebben
Al vanaf de geboorte vaste Pampers klant, ook wel eens die van het Kruidvat en Huggies geprobeerd maar blijf altijd weer terug gaan naar Pampers.
Op dit moment vind ik de Etos en Pampers het beste. Kruidvat luiers ook geprobeerd, maar daar kreeg hij erge uitslag van, tot bloedens aan toe. Huggies hebben we ook gehad, maar dat vond ik 10 keer niks. Het werkte gewoon niet lekker met die plakkers.