Driftig worden en aan haar eigen haar trekken...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door toet, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie is nu echt aan het uitproberen...en dan werkelijk met ALLES.....maar als ze haar zijn niet krijgt en boos wordt gaat ze aan haar eigen haren trekken.... :( de plukken haar heeft ze in haar hand....
    Ik vind het lastig om hiermee omtegaan,want moet ik er op in gaan,dat ze dat ook niet moet doen,of negeren?
    Doet iemand anders hun kindje dit ook?

Groetjes,

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Niemand?

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dit soort gedrag negeer ik...Ik probeer haar wel af te leiden door met haar op mijn arm naar het raam te lopen en op een erg spannende manier te zeggen, "aaaah kijk nou, een vogeltje" of "heeeey, wat is dat, daar gaat Snoezie (haar knuffeltje) op de fiets"...Meestal heb ik haar aandacht dan wel en verdwijnt de driftbui. Als ze er wel in blijft hangen zet ik haar op de bank, negeer het verder en ga naar een ander vertrek..Dan komt ze na enige tijd vanzelf naar me toe en is ze nog wel verdrietig, maar is de drift weg....

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Dat is wel erg, dat ze haar plukt.

Misschien kun je haar vasthouden zodat ze langzaam weer rustig wordt.

5. moeilijk ik zou het cb om advies vragen/
    Ik ken wel een verhaal van een meisje dat plukken haar uit haar hoofd trok in haar slaap. Die hebben ze kaal moeten scheren nu geen last meer van.

6. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Mijn vriend deed dit vroeger ook, en op het cb vroegen ze aan mijn schoonmoeder of ze haar zoon mishandelde.... :/

Deel Deze Pagina