Eten geven waarin?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wiebertje, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hallo,

Ik geef mijn mannetje nu eten in zijn wippertje maar gaat niet zo lekker en wil nu een stoeltje aanschaffen.
    Aiden is nu 6 maanden en 2 weken kan al redelijk recht zitten maar wel met ondesteuning dan.
    Vinden jullie hem te jong voor een stoeltje.
    En wat voor stoel raden jullie aan ik ga vandaag even kijken.

alvast bedankt:)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik gaf dochter met 6 mnd bij voeding in de trip trap. Dochter kon ook nog niet helemaal zelf zitten, maar ze bleef in de trip trap goed zitten. Kussentje had ik er toen ook in.

De wipper was ook geen succes om te eten hier, maar na het eten ging ze wel meteen de box in op de wipstoel (platter). Dus niet te lang deed ik dat.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Hier de Chicco stoel! Sommige mensen vinden hem afgrijselijk, maar hij is echt superhandig en ik hou wel van de vrolijke kleurtjes!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoon is net vijf maanden en zit al in een kinderstoel.
    Hij kan redelijk zitten, dus voor heel eventjes kan hij er wel in. Alleen om hem een hapje te geven en als ik bv aan het koken ben, dan zet ik hem bij me in de keuken.

Ik heb de prima pappa diner van Peg Perego. Zit een afneembaar dubbel blad op. En de zitting van de stoel kan ook naar achteren gekanteld worden. En het is ook mogelijk om de zitting lager te zetten.

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Maakt niet uit wat voor stoel hoor, hier met 5,5 maand erin, ging prima,extra kussentje evt.

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb een vrij dure kinderstoel gekregen, weet ff niet hoe die heet, maar je kan het bovenste deel er af halen en dan heb je een tafel + stoeltje. Hier zit hij nog steeds weinig in, want in de plastic ikea stoel van 10 euro zit hij vanaf 6 maanden al super in. Eerst wel met kussentje in de rug hoor!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik gebruikte de eerste maanden de wipper of op schoot en daarna de triptrap

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie zat met 6 maanden al vrij stevig en kon gedurende haar eten mooi blijven zitten in de Tripp Trapp met babyzit. Ook in de Ikea-stoel (die we als resereve en voor buiten hebben) zat ze toen al prima. Ze heeft nooit haar eten in de wipper gehad, vond ik zelf ook niet zo handig...

9. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb haar in de wipper eten gegeven (redelijk rechtop)tot ze zelfstandig kon zitten, anders is een kinderstoel slecht voor het ruggetje.

10. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik heb de kinderstoel van Topmark gekocht die kan dus ook nin 3 standen gezet worden dus Aiden hoeft niet helemaal rechtop te zitten en ging vanavond hartstikke goed ik had hem op de 2e stand gedaan en hij zat heerlijk eigenlijk hetzelfde als in het wipstoeltje maar nu kan ik hem lekker aan tafel schuiven wel zo makkelijk.
    Er waren stoelen te koop die dus echt nog niet geschikt zijn voor 6 maanden oud.

Iedereen bedankt voor de reacties

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik vind de ikea stoel super.
    en dan icm de verkleiner,kunnen ze er snel in hoor..

mijn dochter is erg klein en dun en in die stoel zat ze gelijk goed.en nog steeds..

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Die hebben wij ook!
    Vind hem super! En idd in het begin erg makkelijk dat ie 3 standen heeft!

Deel Deze Pagina