Leuke ideeën themafeestje - politiethema?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door podiki25, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dag iedereen,

Ik had graag een feestje gegeven voor de verjaardag van mijn zoontje (met familie en vrienden) en wil er een beetje werk van maken. Ik ben echt geen keukenprinses en absoluut niet handig dus het mag niet te moeilijk zijn. Ik wou er een piratenthema van maken maar nu heeft hij het in zijn hoofd dat hij een politiefeestje wil (heeft te maken met Paw Patrol natuurlijk). Wie heeft er inspiratie want ik vind het vrij moeilijk...
    Tot nu toe had ik gedacht aan een donkerblauw tafellaken (niet té donker natuurlijk), daar gele papieren stroken op (type crime scene, do not pass maar dan met "feestje XXXX" of iets dergelijks), tekeningen uitprinten van internet en die op de tafel en op de plastieken bekertjes plakken. Heb een rode, blauwe en witte slinger en heb een speelgoed zwaailicht. Heb ook rode, blauwe en witte ballonnen. Maar iemand nog een origineler ideetje?

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
  3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dank je. Maar ik zie dat ze niet naar Spanje leveren... Niemand die wat knutselideeën heeft? Om het wat meer aan te kleden?

4. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Neem vingerafdrukken van de kinderen. Laat ze moordenaartje spelen, met een waterpistool schieten op waterballonnen, maak een bonnenboekje en laat ze "bekeuringen" onder de ruitenwissers van je buren stoppen, koop van die nepinsignes en gebruik die als naambadges bij de tafel, laat ze allemaal op de foto gaan met zo'n boevenplaatje met nummer erop, geef ze na afloop een politiediploma, bak cupcakes en doe daar blauw glazuur en een politiester op... Kan je hier iets mee?

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Moordenaartje :D

Zie het al voor me

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb je familie in Nederland als hun het bestellen en meteen naar jouw verzenden dan ben je toch net op tijd?

Even via een omweg.?:)

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Klinkt luguberder dan het is :)
    Moordenaartje

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, Spikkeltje, superleuk. Nu wil ik voor mijn dochter ook een politiethema :)
    Ook leuk uitdelen, iedereen een waterpistool en een badge(sticker) :)

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Je zou in google kunnen zoeken bij afbeeldingen met als zoekopdracht police themed birthday party.

10. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Haha :D

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb! Dank je, zijn leuke ideetjes inderdaad, daar kan ik wat mee.
    Ik heb helaas geen familie in nederland, mijn enige familie nog is mijn moeder en die is ook naar hier verhuisd... Maar heb ondertussen hier ook al wat dingetjes gevonden: politiebadjes inderdaad, waterpistooltjes, blauwe-witte-rode ballonnen, politiehoedjes geknutseld voor de kindjes, etc.

12. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
  13. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Bij mijn zoontje op de BSO hadden ze laatst grijze vuilniszakken gebruikt om er boevenpakken van te maken, met stroken wit papier over dwars erop en dan gaten voor hoofd en armen. Andere helft van de kindjes hadden van stroken grijs papier een soort handboeien geknutseld en van donkerblauw papier een politiepetje. Daarna tikkertje / boefje vangen, was hartstikke leuk.

Deel Deze Pagina