Driftig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mama van naomy, May 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

May 24, 2008
    137
    0
    0
    Hallo

ik heb een dochter van 14 maand bijna zei was al baby al een pittigedame maar nu is het helemaal erg ze luisterd totaal nietokey luisteren kunne ze nog niet helemaal maar je snapt wat ik bedoel ze word me een partij driftig als ik iets afpakt wat ze niet mag stampen slaan liefts ook bijten en met der hooft op de grond slaan we hebben een tegelvloer dus auw zijn er meer mama zie een pittig kindje hebben of kindjes met een pittig karakter miss leuk om tips te wisselen want voel me soms zo machteloos soms lijkt wel of me kleine dreumes de baas is ipv mama liefs carola

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook een behoorlijke driftkikker, laat zich ook achterover kletteren als iets niet mag. Luisteren, wat is dat? dat gaat al helemaal zijn ene oor in en heel snel zijn andere weer uit. Iets afpakken, nou beg je maar want dan hebben we geen muziek meer nodig, dan zet youri de volume knop wel even open! Hahaha heel herkenbaar dus.......

Maar verder is hij lief hoor ;)

3. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

May 24, 2008
    137
    0
    0
    ow gelukkig ben niet de eenige jah dat afpakken gaat hier ook zo en idd ze hebben ook hun lieve kant hihi

4. Female

Female Niet meer actief

Negeren is de message :)

Succes met je pittige dreumes! ;)

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    heeeel herkenbaar, vrees inderdaad dat negeren het beste werkt. maar dan ook echt negeren, negatieve reactie (dat je kindje je frustratie voelt, ookal zeg je niks) is ook een reactie, en vaak alsnog reden om door te gaan met dwars gedrag.
    en vooral consequent zijn, driftig stampvoetend krijsen als je iets afpakt is hier ook dagelijks aan de orde, maar ik negeer het compleet en dat weten ze snel hoor, dat het niet werkt wat ze doen.
    maar ik weet hoe moeilijk het is hihi zit soms ook wel ff met de handen in 't haar

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier is het nog niet zo erg maar gaat wel die kant op merk ik aan der. ze is nu pas 8 maanden maar oei oei ik krijgt het er nog moeilijk mee.

als ik iets heb of mijn vriend dan zou en wil ze het persee hebben. ze grijpt, gilt, slaat en doet echt der best er bij te komen en als het niet lukt gillen!

als ze iets te pakken heeft wat ze niet mag hebben en ik pak het af oei oei dan wordt het gillen en huilen en als ik het dan weer geef gaat ze laggen dus ja ze weet wat ze moet doen om het voor elkaar te krijgen :) de rotzak.

gelukkig kan ze oo heel leif zijn maar als ik een ader kindje knuffel kijkt ze me aan alsof ze me wil killen :) maar blijft er nog best lief onder haha. als blikken konden doden :).

O dan nog iets, het woordje nee dat snapt ze maar al te goed en hoef ook verder niets te zeggen dan nee. als ze bijvoorbeeld mijn sleutels van de tafel trekt zeg ik nee, dan kijkt ze me aan en doet het nog is en dan weer zeg ik alicia nee. wat doet ze dan inderdaad huilen en gillen :) maar negeer het gewoon en gaat ze weer verder met iets anders of probeerd het later nog eens :) want dom zijn ze echt niet hoor al zijn ze nog zo klein.

alicia is een echt drammertje en als ze iets wilt dan gaat ze er ook voor tot dat ze het voor elkaar heeft en als het niet lukt dan is het moppere

hopelijk groeit ze er overheen want anders zit ik straks nog met de gebakken peren.

me dochter is verder echt een schatje, lacht veel, klest veel is erg vrolijk en wil graag bij de grote mensen zitten :). gisteren zij ik tegen der "krijgt mama een knuffel en ja hoor ik kreeg een lekker dikke knuffel van der en ik smelt dan gewoon. knuffelen deed ze al eventjes maar nu heel erg veel en geniet er echt van.

als ik of iemand anders nu nee zegt omdat ze bijvoorbeeld een bril van iemand zijn kop trekt of aan der oorbelen hangt dan gaat ze al huilen en als ze dan toch der zin krijgt lacht met een brede smile je gewoon uit

Share This Page