ik heb gisteren op internet leren schoentjes/ slofjes besteld... alleen vind die maten zo lastig! ik denk een beetje groter bestellen? hoe schatten jullie dit in?
Je moet de voet van je kleintje opmeten en dit x 1,5 doen. Dus als het voetje 12 cm is, dan doe je 12x1,5= 18, maat 18 dus.
anika geloof niet dat dat helemaal waar is hoor. mijn zoontje zijn voetje is 13 cm en dan zou dat uitkomen op 19,5 heb vanmiddag sandaaltjes en schoenen gekocht en die waren toch echt 23,5
klop idd mijn dochter zou op maat 21 uit komen en die heb tog maat 22 nodig schoentjes moeten altijd iets te groot zijn omdat een baby voetje nog bewingings ruimte nodig hebben en ze hun votjes nog naar voren willen schuiven in de schoen
kijk anders ff op deze site http://www.jottemkinderschoenen.nl onder het kopje meten kan je een voetmeter ophalen wel meten als het voetje de grond raakt....
Wat dacht je van gewoon even een schoenenwinkel binnen gaan en ze even laten opmeten, dan weet je het toch redelijk zeker. Groetjes Anita