Ja ja, het tandjestijdperk komt er hier waarschijnlijk aan... Hij heeft de afgelopen nacht zo verschrikkelijk slecht geslapen en ik kon toen niks vinden wat hem dwars zat... Nu ging ik alleen net even een mond-inspectie doen en zie ik aan de buitenkant van zijn kaak (boven) 2 dikke witte bulten op de plek van de hoektanden... Is dat normaal? Want zoals het er nu uit ziet lijkt het net alsof ze er aan de zijkant uit gaan komen ipv aan de onderkant... Arm mannetje , hij heeft er veel last van, heb gelijk maar chamodent gehaald en het lijkt wel iets te helpen...
Bij onze dochter kwamen ook als eerste de twee buitenste snijtanden. Ik vond ze ook heel ver naar buiten zitten maar is toch goedgekomen
Ja kan heel goed een tandje zijn hoor. De tijden aan de bovenkant lijken indd aan de zijkant naar buiten te komen. Ik vond het ook een raar gezicht toen Tycho zn kiesjes daar kreeg. Denk he aan de zijkant? Maar is goed gekomen Hier is alles volgens "het boekje" door aan het komen: eerst beide midden benedendaarna beide midden boven en toen de eerste kiesjes beneden en boven links en rechts (waarvan 3 tegelijk niet fijn voor de nachtrust ) maar ieder kindje is anders en de volgorde van tandjes krijgen kan bij elk kind verschillen! Succes en sterkte voor je mannetje! x
Het lijken idd zijn tandjes te zijn, 2 hoektandjes boven en 1 onder, zoveel in 1x, zielig zeg... De chamodent doet zijn werk, en na een pcm gisterenavond heeft hij vannacht goed geslapen... Ik vind wel dat de bovenste 2 vreemd ver aan de buitenkant van zijn kaak zitten, maar moet van de week toch naar het cb dus dan kan de arts er even naar kijken!
Hier lijken ook de 2 bovente hoektanden als eerste door te komen Haar hele tandvlees zit vol met bobbels maar die lijken de eerste te zijn..
witte bultjes kunnen er weken tot maanden zitten betekend dus niet altijd dat de tandjes er snel aan komen. hier heeft kleine dame i.i.g. al weken 2 bulten zitten op de plek van d'r hoektanden. lijkt ook alsof die elke moment kunnen komen maar tot nog toe zijn alleen d'r 2 snijtanden onder gekomen. de rest zit nog verstopt.