Ik heb het idee dat mijn zootnje zijn 1e tandje krijgt en ik keek net in het boekje van mijn dochter en die had dat ook precies met deze leeftijd. Is dat altijd zo met broertjes/zusjes of puur toeval?
Hier lijkt Caitlyn ook de eerste tanden te gaan krijgen en dat was met Thirza ook zo rond deze tijd, (kwamen uiteindelijk door met 5 mnd, nogal wat voorwerk helaas, wat bij Caitlyn ook weer zo lijkt te zijn ).
Nee gelukkig niet, anders was ik gek geworden haha zoontje eerste tand met 9mnd, daarna in 3 shifts de overige tanden en kiezen (telkens 4 tegelijk) Dochter 1 met 10mnd eerste tand en dochter 2 2 dagen voor haar 1ste verjaardag.
Bij dochter: 1e - 4 dagen voor 5 maanden 2e - 2 dagen voor 5 maanden. Daarna steeds per 2, in het begin iedere maand dus 2 tandjes. Met 26 maanden melkgebit compleet. Bij zoontje: 1e - 9 weken en 6 dagen 2e - 10 weken 3e - 3 dagen voor 5 maanden 4e - 5 maanden en 3 dagen. Benieuwd wanneer de volgende hier door komt.
Hier wel. Allebei in januari geboren en allebei in augustus de eerste twee tandjes beneden gekregen. Mijn kids krijgen er ook steeds twee tegelijk
De eerste 2 kwamen wel rond dezelfde leeftijd (maand of 10), maar jongste heeft nu nog steeds maar 2 tandjes en haar zus had op er op haar leeftijd 4.
Nee absoluut niet bij mijn kinderen. Mijn dochter haar eerste tand was door toen ze 5,5 weken "oud" was en nummer 2 was door met 9/10 weken. Ze is nu 7 maanden en heeft zes tanden. Mijn zoon was 10 maanden bij zijn eerste twee tandjes, maar met 14 maanden waren alle tanden door.
Dochter eerste 2 met 4 mnd Zoon eerste 2 met 4 mnd Dochter eerste 2 met 7 mnd Ze kwamen wel met 2 tegelijk