Rompertjes probleem!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lady1985, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Mijn zoontje draagt altijd rompertjes van de HEMA (die 2-pack rompertjes)
    Nu is het zo dat hij al een hele tijd maat 62/ 68 heeft maar daar qua lengte nu niet meer echt goed in past, qua breedte wel. Daarom heb ik nou maar maat 74/80 gekocht maar deze zijn echt veeeeel en veel te ruim!!! Ziet er gewoon niet uit want hij kan er haast in zwemmen haha!
    Nu vroeg ik me af: zijn er rompertjes die bijv. wat rekbaarder zijn? Of waarbij het verschil tussen de 2 maten niet zo groot is?

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hema organic stretch rekken behoorlijk. Misschien scheelt dat iets? Zijn wel wat duurder. Misschien zou dat iets kunnen zijn ter overbrugging?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

de stretch rompers van de hema... Ideale dingen

4. sjak

sjak Niet meer actief

Er zijn toch ook genoeg winkels (ook de Hema) waar je ook 'losse' maten kan kopen?! Dus gewoon maat 68 of maat 74? Ik heb zelf de vierpaks rompers van de Hema, losse maat.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  6. Otte

Otte Lid

10 okt 2005
    78
    0
    0
    Ik ben zelf fan van de rompers van de H&M. Heel rekbaar, gewoon 1 maat en blijft heel mooi. En 3 voor een tientje, ook niet vervelend!

7. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij C&A hebben ze ook rompers in 1 maat en die van bio cotton zijn heerlijk. En ook niet slecht geprijst 5 voor € 6,90.

8. Lady1985

Oh, ik wist helemaal niet dat de Hema nog meer soorten rompers heeft. In ons dorp zit ook maar een kleine Hema dus waarschijnlijk verkopen ze die daar ook niet. Ik zal ook eens gaan kijken bij de C&A en H&M. Thnx voor de tips!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, Hema heeft ook hele rekbare elastische rompers.
    En je kunt ook van die inzetdingen kopen voor in rompers, (tenminste: een paar jaar terug nog wel). Die kun je er dus in knopen als de romper te kort wordt :) Is gewoon een extra lapje stof met aan twee kanten drukkers erop :)

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Wist geeneens dat dat bestond!! Ideaal zeg. Had ik dat nou maar geweten toen m'n zoon nog jonger was.... Die hing altijd ergens tussen de maten in en met rompers was het helemaal een ramp! Ik ga je linkje in m'n favorieten zetten :)

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Idd de stretch rompers van de hema. Dochterrlief heeft nu maat 80, dus 74/80 van de rompers, maar de 62/68 draagt ze ook nog steeds :) Zitten prima!!

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stretch rompers van de Hema vind ik ideaal! Als het wat krapper wordt dan rekt het mooi mee :)
    Ik vind losse maten niet handig, die gebruik ik dan maar zo kort.

Die tussenstukjes vind ik trouwens geniaal

13. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als ze wat ouder worden vind ik dat wel meevallen.

14. Lady1985

Tussenstukken voor rompers? Hoe moet ik dat zien?

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zie mijn reactie op pagina 1 ;) De link daarin staan ze oa.

16. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    romperverlenger via kaatjekatoen.nl

Deel Deze Pagina