Hier ben ik hele kisten vol met babykleertjes waar dochter- en zoonlief uitgegroeid zijn. Allemaal van goede kwaliteit. Maar ik heb er nog geen afstand van kunnen doen Nu moet ik dat toch wel eens gaan doen, maar ik vind het zonde om weg te gooien. Weten jullie wat ik er mee kan doen? Zijn er goede organisaties die bijvoorbeeld speciaal babykleertjes willen hebben voor de minderbedeelde, of voor andere landen.... Ik weet wel het leger des heils hier, maar ik denk dat zij liever kleren hebben voor volwassenen. Kortom: alle tips zijn welkom
Nou, volgens mij zijn hier genoeg moeders op ZP die kleertjes kunnen gebruiken dus zo ver hoef je niet te zoeken
Een berichtje hier op ZP kan maar er zijn ook nog wel andere organisaties als leger des heils, bv die kleding naar Oost-Europa sturen. Hier in de Achterhoek zitten er in ieder geval al twee
we hebben naar vluchtelingen asielzoekers kamp gebracht. hoe heet heette weer? centrale asielzoekers opvang of zo. mensen zitten daar n beetje opgesloten, mogen ze niet werken etc. maar er zijn ook babies geboren en kindjes lopen rond. ze waarderen het zeer, ook spullen zoals speelgoed box buggy etc.
Ik heb een keer een film gezien waarin een gezien een plaid maakte van allerlei stukjes kleding van hun overleden vader. Ze wilden ook niet alle kleding bewaren maar op deze manier hadden ze er toch nog iets van. Weet niet of dat iets is? Tis maar een idee maar ik vond dit zo mooi! Wel zonde natuurlijk om het kapot te knippen als je iemand anders er blij mee kunt maken.
Wij hebben het geluk gehad dat we veel kleertjes van een vriendin van me hebben gekregen. Niet dat we het zelf niet kunnen betalen maar we waren er toch erg blij mee. Misschien heb je iemand in je buurt die het wil overnemen van je. Ik geef namelijk de kleertjes die er nog steeds goed uit zien ook weer door. Het is sonde als kleertjes maar een keer gedragen worden dus goed van je dat je er een tweede leven voor zoekt.
Gratis baby en kinderkleding. Ook zwangerschapskleding. Mensen helpen mensen Hyve - hyves.nl Hier kun je ook een hoop mensen blij maken denk ik.