Ik loop even tegen iets aan... Wij gaan morgen tot zondag middag een weekendje weg met ons zoontje. Nu gaan wij altijd naar een huisje of iets zodat ik eten voor hem kan maken ivm zin KMA. Nu hebben we dit van onze ouders gekregen en zitten we in een hotel en dus uit eten.... Nu wil ik vandaag zijn eten vast klaarmaken om mee te nemen want we hebben wel een koelkast op de kamer. Wat is het handigst... Nu invriezen en dan daar de koelkast in of klaarmaken en is het dan goed tot zaterdag avond ( gaat om vrijdag en zaterdag avond eten + fruit ook gestoomd )
Ik zou het dan invriezen, en bij aankomst daar meteen in de ijskast zetten. Overigens gaven wij ook soms op zo'n moeilijke dagen gewoon twee keer fruit. Dat kwam meestal net iets handiger uit dan groente klaarmaken.
2x fruit vind ik met een kleine van 11 maanden wat karig Maar denk dat ik morgen gewoon maak en dan voor morgen avond en zaterdag avond in de koelkast....dat moet kunnen na mijn idee, en dan zonder vlees Fruit neem ik dan wel bij het ontbijt mee voor hem
idd invriezen, meenemen in koeltas met elementen (weet ff niet hoelang je moet reizen) en dan in de koelkast. Blijft prima goed, ook al zou je t niet invriezen zal t goed blijven, maar met invriezen mss net iets veiliger voor je gevoel