Uhm, even voor de duidelijkheid, daar heeft de politie niets mee te maken. Dat is de gemeente. Dat is hier ook zo en ik ben bang overal wel. Hier wordt op de provinciale weg, waar je 100 mag en bij de stoplichten 70, ieder uur wel een paar keer door rood gereden, met snelheden boven de 100. Mensen trappen nog even goed het gas in als ze oranje zien of zelfs rood. Ik heb mensen horen klagen dat de stoplichten aan de ene kant meteen op groen springen als de andere op rood gaan, maar dat is niet waar! Ik ben er eens bij gaan staan en er zit minimaal 3 seconden tussen! Er gebeurt toch regelmatig een ongeluk en je snapt dat dat met die snelheden altijd ernstige ongelukken zijn Maar goed, off-topic. TS: Heb je je vader al ingelicht? Of misschien een smsje terug sturen waarin je zegt dat je niet weet wat je gedaan hebt om zulke bedreigingen te verdienen?
nee niks, de agent zei dat ik het beter met rust kon laten dus geen reactie terug sturen of de vader van het joch inlichten. Mijn vriend zei dat trouwens in eerste instantie ook, agent zei wel dat ik het smsje moest bewaren voor een langere tijd. Hoelang weet ik niet.