Mijn voormalige baas is vanmorgen overleden(42 jaar hartstilstand) en hij wordt vrijdag gecremeerd op curacao. Nu willen we met een man of 30 na de crematie gaan. Waar kan ik het beste informeren voor zoveel vliegtickets?
Bij een agentschap denk ik. Maar heb er niet veel verstand van. Mijn zus werkt in de reiswereld, maar dan niet bij een touroperator die vaste/samengestelde reizen aanbied. Ook losse vluchten doen zij boeken. Gecondoleerd
ja niet hier! ff googlen misschien? misschien last minute? eventueel een groepskorting vragen?? gecondoleerd
Gecondoleerd. Het kost nogal wat om voor een begravenis naar curacao te gaan. Je moet niet alleen aan de vluchtkosten denken, maar ook aan de verblijfskosten. Soms kiezen mensen ervoor om ook een kleine dienst in Nederland te geven.
Op korte termijn met 30 man naar CUR wordt lastig denk ik, en als het wel kan betaal je de hoofdprijs van een ticket. Gewoon naar een reiswinkel gaan, of direct contact opnemen met de KLM of Arke Fly, misschien kun je dit nog wel beter doen De prijzen van lijndiensttickets ontlopen elkaar bijna niet. Succes!
Gecondoleerd en veel sterkte. Het nadeel van Cur, is dat het er altijd druk is en goedbezocht. Dus er zijn soms wel een aantal stoelen vrij in een vliegtuig, maar niet 30 tegelijk vermoed ik. Of jullie moeten gespreid gaan en hopen dat iedereen er op tijd is, of een andere oplossing zoeken. Succes.
Morgen weten we hoeveel man het precies worden en dan ga ik maar de vliegtuigmaatschappijen bellen. Iedereen is in shock. bah, zo jong en een kind van 10... pfff...
gecondoleerd, wat lief dat jullie daar helemaal naar toe willen gaan!! Eerlijk gezegd zou ik zo niet weten waar je zoveel tickets kunt bestellen. Ik zou denk ook direct contact opnemen met KLM. Die kunnen je anders wel doorverwijzen.
Weet niet vanuit waar je vertrekken wilt. In Eindhoven zit een bedrijf 'Solid air', daar moet ik voor mijn werk ooit vluchten boeken voor groepen. Dan heb je je eigen vliegtuig. Deze vliegen op tijden wat je zelf aangeeft. Goedkoop is anders.... Gecondoleerd
Mijn andere baas heeft al geboekt voor het personeel. Verblijven kunnen we bij vrienden daar. De klanten die graag na de crematie willen gaan zullen zelf moeten regelen zei hij.
nou wel heel erg aardig dat jullie baas dit betaald denk dat anders ook veel mensen hadden afgehaakt. nou sterkte ermee
We zijn een heel hecht team(we zijn met z'n 6en), en we waren ook heel hecht met onze voormalige baas. Volgens mijn huidige baas is dit het minste dat we voor onze onze voormalige baas kunnen doen.
Maar dat VRAAGT ze toch niet????? Ze vraagt waar ze het beste kan boeken en anderen beginnen te zeggen dat het allemaal zo duur is et cetera. Dat zal ze zelf ook wel snappen 8)