Hoi, Ik ben een mama met een baby die niet erg rustig slaapt. Men heeft mij nu de Louba beer aangeraden. Een beer met baarmoedergeluiden en warmte. Heeft iemand hier ervaring mee? ik heb de info gevonden op louba.com kristien
Zou inbakenen niet iets zijn? Zie het nut van zon beer niet helemaal. heb hem getest in de babyzaak. Was echt een heel raar bm geluid wat er uit kwam. Zou ik persoonlijk niet fijn van kunnen slapen. Misschien kun je hem eens testen in de winkel. wij zagen hem in de babplanet
wij hebben de beer voor de grap als kraamkado aan vrienden gegeven, omdat ze zo'n onrustig meisje hadden. We wisten dat ze die beer leuk vonden, maar te duur. Zelf geloofden we er niet echt in, maar het werkte bij hun wel! Zodra ze in bed lag en de beer niet aan stond, was ze erg onrustig. Met het zogenaamde "baarmoedergeluid" uit de beer (in mijn ogen voornamelijk geruis) was ze meteen rustig!! Zou zelf eerlijk gezegd wel eerst andere dingen proberen, zoals inbakeren (hierboven volgens mij ook aangeraden) Succes.
wij hadden geen louba beer maar de DooDoo beer Doodoo slaapbeer - Euro39,99 : Babycare.nl Razendsnelle levering Hierbij kan je het geluid harder en zachter zetten. En je kan ook kiezen voor hartslag geluid of muziekje. Leek in het begin prima te werken. Maar toen ging ie veel meer huilen ivm verborgen reflux en toen werkte de beer ( natuurlijk ) niet meer en toen hebben we 'm ook niet meer gebruikt.
ik ben de Louba beer gaan kopen bij de kinderplaneet, wou het toch zeker proberen. en moet zeggen dat mijn dochter er rustiger van wordt. Het duurt een paar dagen om eraan te wennen, ik gebruik de beer dan ook als knuffel in het park. en heb het idee dat ze al wat rustiger inslaapt.
haha hoe klinkt baarmoeder geluid dan?? En het is toch ook niet de bedoeling dat een baby een jaar na de bevalling nog steeds denkt dat die in een baarmoeder leeft
Zeg Kristien, misschien is het leuk als je ook over iets anders schrijft dan over die beer. Anders krijgen we toch wel een heel sterk vermoeden dat je eigenlijk reclame probeert te maken. En ik weet niet hoe het met de andere dames zit, maar voor mij is dat een hele goede reden om nooit zo'n beer aan te schaffen...
Hoi Tinus, Heb helemaal niet de bedoeling om reclame te maken. Maar de enige vraag waar ik mee zat was het proberen rustig te laten slapen van mijn baby. Omdat ik in mijn vriendenkring enkel één iemand vond met hetzelfde probleem heb ik haar raad even verder uitgespit, en haar raad was het gebruik van de slaapbeer Louba. Mag voor mij ook een andere beer of andere methode zijn,wou daarom eerst wat extra raad. Maar heb nu toch al Louba beer gekocht en moet zeggen dat het steeds beter werkt. Dus voor mij, of beter mijn baby, is het een goeie methode. verder geen vragen voor het forum op het moment, maar zal het niet nalaten om weer een vraag te stellen als ik met een vraag zit. kristien