vraagje over een puckababy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debby82, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zat te denken om een puckababy te kopen maar ik vind die kregen zo duur en ik weet niet of het echt wat is. Nu zat ik even te kijken maar is het niet gewoon een slaapzakje zonder armsgaten?
    Als ik nou de armsgaten van een slaapzakje dichtnaai heb ik dan niet precies hetzelfde of is het toch iets meer dan dat?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je kan er ook een op marktplaats kopen, scheelt een stuk in de prijs en ze zijn vaak zo goed als nieuw.

De puckababy heeft een hesje erin wat er zorgt dat je kleintje niet in de zak kan verdwijnen. Dat is wel veiliger als een gewone slaapzak met dicht gemaakte armsgaten.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Klopt in een Puckababy zit een hesje en er zitten koordjes aan die je kunt aantrekken om de zak precies passend te maken. Op Marktplaas vind je snel een setje van twee voor 25 euro.

Slaapt Sam wat onrustig?

4. MMindy

MMindy Niet meer actief

Als je kindje onrustig slaapt, zichzelf wakker slaat met de armpjes is het wel echt een super ding, en heel makkelijk in gebruik. En je kan inderdaad beter niet de armpjes dichtnaaien van een andere slaapzak, dat is niet veilig. Ook zit er onderaan een lintje+drukknoopjes waarmee je het einde moet oprollen zodat je kindje er echt strak in ligt.
    Markplaats goed afstruinen, het is de investering wel waard!suc6!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ok op marktplaats zag ik alleen maar rond de 30 euro elke keer.

Nou hij slaapt niet echt onrustig maar hij kan soms zo overstuur raken als hij moe is dan ook met zijn armen slaan.
    Eigelijk zou ik het gewoon een keer een nachtje willen uitproberen, maar ja...

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Vraag anders eens of je iets bij het CB kunt lenen, of bij de thuiszorgwinkel...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat kan ik wel doen. thnx marloes!

Deel Deze Pagina