Drijvende vlekken in urine?????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door maggie100, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het viel me deze week vaker op dat er stukjes in urine zat nadat het even had gestaan maar dacht aan schoonmaakmiddel resten ofzo! Maar vanavond zag ik dit! Eerst was er niets en 10 min later was er dit ontstaan (eerst even Kids naar bed voordat ik het weggooi)

Maar wat is dit?????

Ze heeft waarschijnlijk hand voet mond ziekte met veel aften in haar mond. Vanavond goed gedronken eten amper. Ze is echt niet goed te pas. Huilerig, veel pijn in mond

Huisartsenpost gebeld. Omdat dochter nu slaapt moeten we wachten tot morgen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      16
  2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    urine in potje gedaan om toch morgen mee te nemen naar de huisarst en die stukken zijn gewoon hard!

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Heb je paracetamol zetpil eerder gegeven? Ik heb dit ooit zelf gehad en dat bleek de gesmolten zetpil te zijn.

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ziet er precies zo uit. Als bolletjes vet.

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Lijkt idd op stukjes zetpil oid. Alleen vind ik daarvoor wel de vormen iets te rond.....:(
    Zeker als ik de resten zetpil zie die ik regelmatig op mijn werk tegenkom, dat ziet er wat meer uit als prut zeg maar.....

Ben benieuwd wat de huisarts zegt morgen.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Als ze echt goed gesmolten zijn dan is het net olie wat er nog uit komt. Dat ziet er ook uit alsof je olie in water doet. Alleen het stolt in het water of in deze in de urine en dan ziet het er echt zo uit. Ik heb het zelf een paar keer gehad na een operatie. Schrok eerst ook met wat ik in de pot zag maar het was gewoon de nog niet opgenomen zetpil.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken alvast!

Ik wou net toch naar de huisartsenpost gaan torn m'n dochter overstuur en nat van het zweet wakker werd. Dus hup de auto in (meest gebeld hoor). Maar urine was goed en hij had het nog nooit eerder gezien. Hij gooide het er eigenlijk op dat er iets in was gevallen. Nou echt niet. Er is niemand bij geweest.... Rare vogel trouwens want hij ging op google kijken of er met het hand voet en mond ziekte urineklachten bekend waren en door welk virus het veroorzaakt wordt. Maar mocht het er nog een keer zo uit zien moest ik naar eigen huisarts gaan zodat hij het kon opsturen.

Niets opgeschoten dus

Paracetamol heb ik gisteravond en die avond ervoor gegeven verder niet. Kan dat dan nog? Ze heeft overdag wel erg weinig geplast..... En ontstonden die rondjes dan iets later? En belangrijker nog kunnen er nog resten zitten die pijn kunnen doen?

Deel Deze Pagina