Leander drinkt de hele dag al behoorlijk onrustig aan de borst. Zo erg zelfs, dat hij na enkele slokken begint te schreeuwen en de borst niet meer wil nemen. Vanavond was ik zo radeloos, dat ik wat ik deze morgen gekolfd heb, maar met de fles gegeven heb. Dit was 70cc en die heeft hij ook met ruzie opgedronken. Tijdens de fles is hij ook een paar keer beginnen huilen. Zat er even mee in dat ik geen productie meer had, maar heb gekolfd, wanneer m'n man Leander de fles gaf en heb toch nog 80cc gekolfd, dus melk had ik iig nog. Maar wat zou de reden zijn dat hij zo onrustig drinkt aan m'n borst en zelfs weigerd? Hij had lichte temperatuurverhoging deze avond 37,5°, is dit dan koorts en zou ik een suppo moeten steken? Gisteren ben ik wel wat ziek geweest, diarree en overgeven, vandaag voel ik me terug goed. Zou dit er ook wat mee te maken kunnen hebben?
Lijkt me dat jullie allebei iets onder de leden hebben ja. Paracetamol kan wel wat helpen, en verder vooral heel vaak de borst aanbieden, vooral als hij hlafslaperig is.
hou zijn temp even goed in de gaten. kijk maar als jij zelf niet lekker bent, dan heb je ook geen zin in eten. als die kleintjes zich niet lekker voelen gaat het voedden vaak moeilijker. Zoalng hij goed alert is, goed plast, en regelmatig in ieder geval wat drinkt dan maakt het niet zoveel uit als hij een dagje wat minder drinkt. Ik neem aan dat je voed op verzoek,,,, dan laat hij vanzelf wel merken als hij honger heeft. blijft zijn gedrag zo ga dan even naar de huisarts. Paracetamol kan koortsverlagend werken maarja als je niet weet wat de doorzaak is zou ik er voorzichtig mee zijn. overigens zegt de hoeveelheid die je kolft niet zoveel over je prodcutie. je kolft vaak minder dan dat je kindje eruit zou krijgen hoor. dus maak je daar niet al te druk om. Ik heb ook weleens gehoord dat kindjes die last hebben van spruw ook gaan huilen tijdens het drinken. is zijn mondje wit van binnen? sterkte ermee!
Dacht ook meteen aan spruw en anders is ie idd misschien ook niet lekker.. Kijk t nog even aan en als je merkt dat hij wat suffer word of weinig plast.. gelijk naar de ha!
Hij heeft spruw gehad, maar dat is/was over, heb z'n mondje al bekeken en op het eerste zicht is er niks te zien. Over de hoeveelheid dat ik gekolfd heb, maakte ik me niet direct zorgen, weet dat m'n kleintje er meer uit krijgt dan m'n kolf. Nu is hij terug rustiger, maar ik hou het alleszins goed in de gaten.
Deze nacht is goed verlopen, 1x rond 4 uur gegeten en dan weer om 7uur. En ik heb opnieuw een vrolijk mannetje dat terug aan de borst wilt. Ik was eventjes bang gisteravond, dat hij voorgoed de borst zou gaan weigeren.