Dringend advies gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juniper, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    @ nikton: nee, we zouden het zeker laten komen. Dan maar ongepland, financieel wordt het dan wat krap, maar wel te doen. En we zouden er absoluut niet minder van houden dan van ons muppie. Maar als we kunnen kiezen, dan wachten we nog even.

2. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Oh, wat zouden veel mensen een moord doen voor de positieve test die ik nu vast houd.....

Vergeef me alsjeblieft even dat ik nog niet sta te juichen.

X

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Betekend dit dat je nu zwanger bent?

Zo ja van harte! Het komt vast allemaal goed!

4. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ juniper: snap je spanning heel goed. Voel je trouwens niet schuldig dat je nu nog niet klaar bent voor een tweede. Ik denk dat bijna iedereen, dames die moeite hebben met zwanger raken incluus, snappen dat drie maand na je eerste (mogelijk) zwanger raken je ongerust kan maken.

Succes met afwachten en ik zou inderdaad voor de zekerheid de foliumzuur gaan slikken als ik jou was ;)

5. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ja, ik ben dus weer zwanger, ja.
    Ben behoorlijk in paniek.

6. jeetje juniper wat een verhaal...
    snap je paniek wel... wat zegt je man ervan?

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    gefeliciteerd meid succes met je zwangerschap

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    hoihoi,

ik heb even de verhaaltjes gelezen van je juniper! jeetje direkt alweer zwanger ging het bij je andere ook zo snel dat je zwanger werd?
    Moet eerlijk zeggen dat ik zelf erg hoop dat ik zwanger word want het duurt nu al erg lang,ma na 3 maand weer zwanger lijkt me ook best pittig.

succes en geniet van je zwangerschap!

9. Que

Que Niet meer actief

Ik zou even stoppen met je pil en sex hebben met een condoom tot je over 2 weken zelker weet of je wel of niet zwanger bent......

Succes!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik kan me voorstellen , dat je nog ff aan het idee moet wennen , en idd ik zou er heel wat voor over hebben om een positieve test in handen te houden , maar ik begrijp je paniek hoor !

11. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Wow Juniper! Wat een toestand... Tja, alles gebeurt met een reden ook al weten we die niet altijd gelijk... En niemand die zegt dat het dan makkelijk is. Wat zegt je man ervan? Heb je al een arts geraadpleegd? Kan écht niet van je vorige zwangerschap zijn? Van die hormonen? Hoever ben je al? Jee wat moet er nu veel door je heen gaan zeg.. Wat ik me dan afvraag, hoe moet dat met bv? Je borsten doen pijn bij een zwangerschap, laat staan dat je ook nog voeding moet geven... Ik wens je veel sterkte de komende periode! Liefs, Nik

12. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey meid,
    Toch gefeliciteerd, maar tegelijkertijd ook veel succes gewenst.
    Ik hoop dat je alles met succes doorstaat.

Groetjes,
    Moniek

13. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Het zal wel druk worden met 2 zo kort op elkaar, maar het komt heus goed.

Veel succes ermee!

Liefs

14. Neggers

Neggers Lid

11 apr 2008
    36
    0
    0
    Hoi Juniper,

ik heb je verhaal gelezen.
    Ik begrijp dat je geschokt bent. Dat was ik in eerste instantie ook. Ik ben afgelopen februar bevallen van een prachtige zoon en ben nu begin maart weer uitgeteld van een tweede zoon.
    Bij mij kwam het doordat ik de eerste pil van een nieuwe strip vergeten was. In eerste instantie had ik ook zoiets ik hoop het niet, want twee kinderen in 13 maanden is wel vlug.
    Toch was het nu in een keer raak. Ik ben nadat ik erachter kwam dat ik te laat begonnen ben met de pil direct gestopt (de betrouwbaarheid was nu toch al weg) en ben ook meteen weer begonnen met foliumzuur (dubbele dosis voor het geval dat).
    Nu ben ik zondag al weer 29 weken zwanger en hoe dichter de bevalling bij komt hoe meer ik me toch weer verheug op zo'n klein kereltje. We wilden altijd graag een tweede maar net als jij niet zo kort op de eerste.

Ik ben blij dat we niet overwogen hebben om het weg te laten halen, want ook deze kleine man is van harte welkom. Ik weet wel dat het ook bij mij enkele weken geduurd heeft voor ik weer echt aan het idee was gewend dat ik weer zwanger was. De eerste was namelijk heel bewust "gepland" en deze onbewust heel erg welkom.

Ik hoop dat jou man er ook blij mee is. Al weet ik uit ervaring dat het voor de mannen nog wel wat langer kan duren voor ze aan het idee gewend zijn.

Heel veel sterkte en succes de komende periode. Probeer vooral ook van deze zwangerschap heel bewust te genieten net als van de eerste.

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Jeetje juniper..... pfff zit met open mond je verhaal te lezen hoe dit afgelopen is, weer zwanger meid! gefeliciteerd!... dat is zeker enorm schrikken eerst en wennen aan het idee! Hoe is je man eronder? Heftig meid, maar tis toch een wonder weer he?

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje Juniper, gefeliciteerd!

Ik had heel graag in jouw schoenen gestaan, wij zijn met 6 weken alweer voor een 2e gegaan, maar die is voor zover ik weet nog niet in aantocht. Wat zou ik graag met je ruilen! Zo oneerlijk kan het zijn hè, niets aan te doen. Ik hoop dat je snel aan het idee kan wennen en het komt echt allemaal goed. En ik hoop dat ik ook snel zwanger word (geef nog bv en heb pco (of gehad), dus het zat er al wel in dat het bij ons niet zo snel zou gaan lukken....).

En Nikton, Juniper geeft geen bv. Maar ook als je zwanger bent en bv geeft is het geen probleem hoor.

17. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas heb ik gisteren een miskraam gehad.... was 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik was, na de eerste schrik, toch wel snel aan het idee gewend dat er een tweede zou komen en mijn man vond het ook leuk. We waren al aan het plannen wat we extra nodig zouden hebben en hoe we het allemaal zouden doen en hoe we het zouden gaan vertellen. We wilden er gewoon voor de volle 100 % voor gaan. Dus ik moet eerlijk zeggen dat ik nu toch wel heel heel verdietig ben, dat het mis is gegaan.
    Soms snap je niks van de natuur.... eerst komt zo`n kindje dwars door de pil heen, zo sterk, en dan gaat het toch niet goed.

X een verdrietige Juniper

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ooohhh wat erg Juniper , tuurlijk ben je er verdrietig van , zodra je weet dat je zwanger bent ga je al 9 maanden verder kijken en dan weer een nieuw wondertje ...

Heel veel sterkte ....
    en een dikke knuffel M@rjon

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meid, de ene schrik na de ander! pff, dit is ook weer heftig zeg... Wat kan het toch raar lopen! Sterkte.

20. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Jeetje Juniper, maar misschien had je lichaam het niet aangekunt en is het daarom afgestoten. Hoe dan ook, veel sterkte gewenst.

Deel Deze Pagina