Hoi meiden, Mijn zwager en schoonzus hebben een aantal aanwijzingen gegeven en met ons de vraag een top10 namen daarmee te maken. Willen jullie helpen? 1. jongensnaam 2. er zit geen O in 3. moderne nederlandse naam 4. 1 lettergreep 5. max 4 letters 6. kan op verschillende manieren geschreven hebben 7. mijn schoonmoeder kan moeite hebben hem uit te spreken Wie helpt!
top 10 jongensnamen 2008 01 Daan 02 Tim 03 Jayden 04 Sem 05 Thomas 06 Jesse 07 Thijs 08 Ruben 09 Lars 10 Milan
1. jongensnaam 2. er zit geen O in 3. moderne nederlandse naam 4. 1 lettergreep 5. max 4 letters 6. kan op verschillende manieren geschreven hebben 7. mijn schoonmoeder kan moeite hebben hem uit te spreken kan zijn dat niet alle namen aan de criteria voldoen maar heb een poging gewaagd[b/] Sven Tijn Beau Mats Ryan Cas Twan Levi Luca Kay Remy Nils Quin(n) Yuri Alec
erg moeilijk.. ik zou ook denken dat het niet 1 van de genoemde namen is, gezien tip: 7 ! Tenzij ze uit een ander land komt ofzo? Hoewel ik Finn /Fynn wel een goede vind (Vin in plaats van FFFFFin)
Hoi, Mijn eerste gedachte was ook Fynn. Al vind ik dat niet helemaal een Nederlandse naam. Je zou hem ook uit kunnen spreken als 'fijn' dus dan zou tip 7 wel goed kunnen. Wat ook nog zou kunnen: Syl Cas Luc Vic Dave Eerder genoemde namen als Kay, Max, Luke zouden ook nog kunnen. Spannend! Laat je het weten als je er achter bent?!?
Bedankt voor jullie hulp. Ze is 18 feb uitgerekend dus weet dan pas wat het echt is geworden. Zelf denken we nu uiteindelijk aan Kay/Kai. Maar of dat het is? Misschien Ryan/Rian zou ook nog kunnen.
Heeft je schoonmoeder moeite met bepaalde letters of spreekt ze bepaalde letters altijd op een bepaalde manier uit? Ryan zal het niet zijn, dat is toch 2 lettergrepen? Wel grappig dat ze dit zo doen.
Tsja, weet niet zeker of Ryan nou echt 2 lettergrepen is. Mijn schoonmoeder heeft al snel moeite met namen. Mijn neefje heet Gino en als zij het uitspreekt klinkt het als Dino. Dus
Hoi, Hier ben ik nog een keertje. Guy zou ook nog kunnen, al is dat niet echt een Nederlandse naam...
Maar toch klinkt het anders dan bijvoorbeeld suzie. Dat is echt duidelijk 2 lettergrepen. Ryan spreek je meer vloeiend uit.