Hoe kindje in de kinderwagendekentje hoeslaken wrapper?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door enjoyce, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    We hebben een transit kinderwagen hier zit geen appart hoesje om het matrasje van de kinderwagenbak.
    Ik heb wel een dekentje van transit.
    hoe zouden jullie het doen of ligt jullie kindje in de kinderwagenbak? Miss foto's?
    Ligt er een hydrofielluier onder het hoofdje?
    hebben jullie een hoeslakentje over het matrasje?
    Een ander dekentje?
    Of misschien in een koeka maxi cosizak of lodger wrapper?
    Met dekje?

Veel vragen maar ik bereid me graag goed voor!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had om het matrasje een verschoningshoes van het verzorgingskussen heen.

Onder het hoofdje idd een hydrofyle luier.

Ik heb gewoon een dekentje in een dekbedovertrekje gedaan en dat in de bak gelegd. Maar mijn zoontje is van Juli en heb pas de laatste 2 maanden dat dekentje gebruikt. Hiervoor gewoon een wikkeldekentje van de hema over hem gelegt of een lakentje ivm tempraturen.

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had altijd een aankleedkussenhoes om het matrasje van de kinderwagen. Paste prima. In het begin nog een hydrofiel luier bij het hoofdje erbij, later niet meer.
    De oudste is in de zomer geboren dus een dun dekentje was vaak genoeg.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wieghoeslakentje jersey om het matrasje en een hydrofiel onder het hoofdje. Verder een lakentje met een wiegdekentje. Dekje van de wagen zit er ook nog overheen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wieghoeslakentje om matrasje, toen hij klein was idd hydrofiel op hoofdeinde. Dan gewoon wieglakentje en dekentje. Dan het dekje buiten dichtritsen.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hydrofiel over het matrasje en bijbehorende dekentje plus het dekje. Soms ligt ze nog in de wikkeldoek en dan leg ik haar daarin gewoon in de wagen, dekentje erover en dekje.

Bij de middelste was het vrij snel erg warm en toen gebruik gemaakt van lakentje en evt dun dekentje, maar ligt dus erg aan het weer en wat je handig vind of in huis hebt ;)

7. sjak

sjak Niet meer actief

Hetzelfde als ukoldaatje, alleen heb ik een 31 mei kindje.

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Molton (net zo'n maat als een hydrofiel, dus gewoon een verkante doek) om het matrasje, dan een wieghoeslaken over het matrasje.

En deken met lakentje.

9. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik had gewoon een wieg hoeslakentje om het matrasje gedaan , en dan de hydrofiele luier bij het hoofdje en dan wieg lakentje met het bijpassende dekentje van de maxicosi mura :)

10. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor de reacties!!
    een verschoonkussenhoes had ik nog niet aangedacht! Deze heb ik nog 1 extra liggen!
    Ik heb 1 wieglaketje maar die gebruik ik voor het wiegje rooming in. Een extra lakentje is dus nog wel nodig. Het dekentje kan ik van de transit gebruiken en ik heb ook een koekazak en een lodger wrapper!

Deel Deze Pagina