Vreemd.. Hoe warmer het is des te meer poets drang ik heb.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brabantsmeisje, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Huffend en puffend en vooral zwetend ben ik alweer heel de middag bezig. En ik herken een patroon.
    Hoe warmer het is des te meer werk ik wil verzetten om me vervolgens ontzettend zielig te vinden en uitgeput (maar voldaan) op de bank te ploffen.

Ik ben nooit een poetser geweest en had nooit verwacht dat nesteldrang mij zou overnemen, maar ik heb het flink te pakken.
    Herkennen jullie het, dat jullie met warm weer meer willen doen?

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Stom genoeg heb ik dat ook!! Maar het is ook erg warm buiten en binnen lekker koel. Ook verwacht ik de kindjes volgende week ergens en ik schaam me dood als de kraamzorg hier mijn zooi op moet ruimen. Dus ik denk dat dat het voor mij eerder is. En natuurlijk is het hygienischer ivm ongedierte enz.

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ja, maar ik doe niet te veel. Want er loopt hier een dreumes rond en als ik mijn gang ga dan kan ik niets meer in de middag. Mooie rem, haha.

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    pff ik ook hoor! klinkt aardig bekend!

5. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Pff.. hier dus echt niet vooruit te branden he! Had ik dat maar..

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Jaaaaaa!!! Vind ik dan toch een lotgenoot terwijl ik nu even a puffend bijkom op de bank. Mijn kleine man is naar de creche (verplicht aantal dagen tijdens de vakantie) en ik ben nog maar eens aan het poetsen gegaan. Bedden kregen verse lakens, stof afgedaan, alle ramen gelapt langs binnen en buiten, terras geschuurd, gestofzuigd boven en beneden en nu even bijkomen en dan nog een dweiltje slaan! Om vervolgens snel te douchen en de kleine man te gaan halen. Vanavond zit ik ongetwijfeld op de bank te klagen dat ik pijn in mn rug heb en dat ik niet van het weer heb kunnen genieten :D

7. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ja, dat heb ik dus ook! Maar ik moet zeggen dat ik dat ieder jaar heb :) hihi
    Gewoon omdat de zon schijnt, heb ik veel meer zin om iets te doen.. Dus ook poetsen.. Hoewel ik er niet om sta te springen ;) maar toch, de zon doet mij goed!
    Dus ook hier al puffend en hijgend aan de poets... Om daarna helemaal gebroken in de tuin, of op de bank te hangen... :)

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ahhh, wat fijn dat ik toch geen uitzondering ben.
    Normaal hoef ik maar zon te ruiken en dan las ik een chill dag in, want het excuus.. 'tis veeeel te warm' werkt echt goed.
    Maar nu, zo raar haha

9. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Hier ook flink gepoetst vandaag,maar dat doe ik elke dag :)
    Kan gewoon echt niet tegen rommeltjes en aangezien ik altijd overal rommeltjes zie;)
    Kortom,ik blijf bezig haha
    En vandaag vond ik het heerlijk om te poetsen want ik trek de warmte heel slecht en binnen in huis is het zo heerlijk koel.
    Laat mij maar poetsen haha.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Heel herkenbaar! Maar dit heb ik dus ook BUITEN de zwangerschap :) Mijn lichaam en geest hebben de neiging om buiten de volbloed zomer met hittegolf in winterslaap te gaan voor de rest van het jaar. Wanneer het zo ver is; sta ik in de startblokken om zoveel mogelijk te doen rond de 25-35 graden Celsius.

Oh, en dit gedrag vertoon ik ook wanneer ik veel koorts heb; dus dat is ook een aanwijzing :D

Deel Deze Pagina