Ik weet, veel te vroeg en kan nog alle kanten op maar voel me al anderhalve week zwanger en zat mezelf gek te malen. Ik zie een heel vaag streepje met veel getuur... . Is zon test die je vanaf 4 dagen voor nod zou kunnen gebruiken...
Ik zou kruidvat test, 2 voor 5 euro kopen. Die zijn het gevoeligst. Op deze test zie ik helaas niets.
Deze is ook van kruidvat maar dan de gevoelige. Dit is nog een v vanochtend. Ik test sws over paar dagen nog maar eens
Ooh en ik zie het juist wel, zonder te turen! Inderdaad, wat Pitahaya zegt kruidvat testen halen! Spannend
Ja, ik zie nu wel wat. Maar inderdaad, het is afwachten. Misschien morgen weer even testen of over 2 dagen?
Op de eerste foto zie ik niks. Maar de tweede foto is duidelijk hoor! Mooie brede streep. Hopelijk lopen ze mooi op!
Ja het is dezelfde test maar eerste foto niet duidelijk. Nouja ik ben dus niet gek dat ik iets denk te zien. Maar goed afwachten dus... dank voor het meekijken!
Inderdaad even de 2 voor 5,- testen halen van de Kruidvat. Deze plustesten zijn echt bagger en -je zou het niet verwachten- maar een stuk minder gevoelig dan die van 2 voor 5,-. Hopelijk snel een knaller van een test !
Omdanks dat dit idd rottesten zijn, zie ik hem wel duidelijk en blauw. Ik ben hoopvol hoor Bekijk bijlage 523312