Hi dames. Zojuist 1 dag voor nod kruidvat test gedaan deze is positief. Meteen een clearblue gehaald maar deze zegt niet zwanger. Wat is het nou?!!
heb je die zonder indicator gebruikt? deze is veel minder gevoelig en kan dus daarom niet zwanger aangegeven hebben
Als kv test zegt zwanger dan is dat zo. Clearblue heeft veel hcg nodig om dit aan te geven. Doe morgen of overmorgen nog een kv test die zal ook positief zijn.
Maar hoeveel meer heeft zo'n clearblue dan nodig? Want deze is echt behoorlijk positief hoor! Duidelijk zwanger, gefeliciteerd! Vind het wel apart dat die andere dan negatief aangeeft.
Ja raar he. Het duurde ook heel lang voordat de CB wat aangaf. Deze test van kv is smiddags gedaan heb er 2 van kv gedaan allebei hetzelfde. Ik was echt ff in de war maar vertrouw op kv. Heb vaker een kv test gedaan en als ik niet zwanger was bleef die ook echt wit. Vond het alleen leuk om mijn vriend te verassen met de CB, nu dus maar met de kv gedaan😉
Nu net weer CB getest en ja er staat zwanger!! Blij. Lag denk ik aan mezelf heb de bijsluiter eens rustig doorgelezen en had dus eigeblijkbaar verkeerd getest gisteren😊 iedereen bedankt voor de reacties
Maar... hoe kun je nou verkeerd testen? Had je naast het potje geplast en in het potje water gedaan? Haha. Sorry hoor, maar snap niet hoe dat fout kan gaan. Maar je bent zwanger!!!