Hoi dames, Ik zit in dubio... ik dacht dat ik deze maand zwanger was.. innestelingssymptomen enz.. en op de dag dat ik mijn ongi moest krijgen kwam er niks... pas 3 dagen later.. was op zich al vreemd.. ben regelmatig. maar sinds dat ik die innestelingssymptomen had.. 5 dagen na ei.. lichte krampen, rug, zeurend gevoel.. kennen jullie wel. Is dat eigenlijk niet meer helemaal weggegaan. Deze week wordt het echt vervelend.. alsof er iets zwaars op mijn blaas drukt, zeurend gevoel ter hoogte bikinilijn... en alsof mijn darmen volledig de weg kwijt zijn.. Dacht wellicht blaasontsteking, heb ik vanmorgen laten testen maar niks.. keurig. Zou er dan toch een kans kunnen zijn dat ik zwanger ben? Lijkt me sterk maar je hoort vaker die verhalen. Als het zo zou zijn dan ben ik 6 weken. En is dat wat ik voel dan ook normaal.. soms steken vagina, links,rechts... Ik hoor graag andere meningen/adviezen.. Anders morgen toch maar testje eraan wagen.. bedankt alvast
Beste Chan Ieder lichaam is anders alles kan , jammer genoeg kunnen we niet in ons lichaam kijken. Ik had ook altijd precies 28 dagen cyclus maar ineens veranderde dit, en begon het te schommelen tussen de 28 en 34 dagen met een uitschieter naar 50 dagen. Ik denk dat ik er teveel mee bezig was en dat je gemoed toch invloed kan hebben op je cyclus. Met de 6 weken had ik nog geen steken die kwamen bij mij later maar zoals gezgd dat is bij iedereen anders. In jou geval zou ik er gewoon een testje aan wagen misschien heb je een vmk gehad of ben je wel zwanger, kruidvat 2v5 zijn best betrouwbare testen. Succes!!
Wat Jet ook al zegt. Ieder lichaam is anders. Door stress oid kan je menstruatie veranderen. Ik zou even een testje doen, dan weet je het zeker. En qua symptomen; ik had ook buikkrampen. Had zelfs (bruin) bloed verlies.
bedankt voor jullie reacties, omdat het mij heel sterk lijkt dat het zo zou kunnen zijn.. ivm menstruatie die ik heb gehad.. dacht ik aan blaasontsteking.. maar dat is dus ook niet zo. Het is dat me partner en collega vandaag zeiden ..maar is het misschien toch niet zo... lichaam kan soms raar doen en natuur gaat eigen gang.