Of hoe wij het vroeg thuis noemde Bebop!! Ik wilde het al zo lang gewoon eens geprobeerd hebben,ik had al een kort koppie maar wilde het nu gewoon helemaal bebop! Mijn moeder viel zowat van dr stoel toen ik in de kapsalon zei pak de tondeuse maar!! Moet nu al lachen om de reacties morgen op mijn werk... View attachment 378915 Op verzoek even voor... View attachment 378916 Krijg em alleen niet recht dus maar even scheef kijken!
Vind wel lef hebben. Zou het zelf nooit doen. Mijn haar is mijn trots. maar droom wel eens van heerlijke korte stekels( lekker geen klitten in je haar) En het staat je wel top.
Leuk! Zou ik hier ook eigenlijk zo wel doen.. Vind in tegenstelling tot veel vrouwen mijn haren niet zo belangrijk en zo'n coupe lijkt mij heerlijk. Alleen het toch nog een keer doen hè
Ben wel benieuwd hoe je het eerst had! Vind het stoer dat je het durft! Geen haar op mijn hoofd die hier aan denkt, haha. Paniek!
Ben ook wel benieuwd naar de "voor" foto. Voor het effect zeg maar. Ik zou het zelf nooit doen, het zou mij niet staan. Vind het ook te mannelijk, sorry.
Ik vind het ook niet zo mooi.. Maar ik heb dan ook echt super lang haar tot mijn middel ongeveer. No way dat ik dat weg laat halen.. Maar wel heel stoer ja, en als je het nu bij houd met knippen, heb je straks wel heeeeel gezond haar!
Bij sommige mensen kan het wel staan, maar ik heb mijn haar een keer kort gehad en als ik foto's terug kijk denk ik woooowwww lesbofactor 10+... Dus nee, hier zal ik nooit mn haar kort of laat staan superkort knippen. Maar het staat je best wel, al vind ik het persoonlijk wel iets minder vrouwelijk.